Miranda Startet 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 3.Mars.2008 Er det noen som hvet hvem som forhandler brakket til innfelling av 15" pc skjerm. Noe i denne sjangeren? Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
BMP Svart 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2008 Kommer vel an på hvilken skjerm du har. Men Hatteland har ialefal til deres skjermer. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2008 Hatteland og Simrad samarbeider på dette området, hatteland setter de sammen men Simrad lager kassen. Innholdet er gjerne likt. Er du kun på jakt etter braketten eller ny skjerm? Sitér dette innlegget Link to post
Miranda Svart 3.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2008 Hatteland og Simrad samarbeider på dette området, hatteland setter de sammen men Simrad lager kassen. Innholdet er gjerne likt. Er du kun på jakt etter braketten eller ny skjerm? Bare brakketen, jeg har en 15 LCD monitor som jeg skal bruke. Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
Frøken Fryd Svart 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2008 (redigert) Da må du nok enten innom en Simrad forhandler eller bestille fra Hatteland avhengig av hvilket merke du har. Du kan også kontakte firmaer som driver med installasjon av slike skjermer om vi snakker om hattelend skjerm, de har garantert en brakett til overs som de ikke fikk brukt for. Redigert 3.Mars.2008 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sistestyrmann Svart 4.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2008 Miranda , kan sjekke i neste uke om vi har noe ombord . Såg det låg noe og slengte i skuffene i styrhuset, det er braketter som kommer ifra Hatteland. Tror ikke det vil bli fint i din båt . Men du e jo en grovsmed , så kansjw du kan få til noe . Tytast Sitér dette innlegget Link to post
Miranda Svart 4.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2008 Miranda , kan sjekke i neste uke om vi har noe ombord . Såg det låg noe og slengte i skuffene i styrhuset, det er braketter som kommer ifra Hatteland. Tror ikke det vil bli fint i din båt . Men du e jo en grovsmed , så kansjw du kan få til noe . Tytast Takk skal du ha. Skal dere ombord igjen allerede? Har det gått 4 uker siden dere reiste hjem eller skal du ut før tiden? Tror nok jeg skal få noe til, ja om du har en ramme som paser. De hadde noe liggende nede på Pronav også som jeg skal ned å se på. Snakkes, og god tur ut. Fungerer kranen godt nå? Sender deg en IM når har komt ombord. Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.