Miranda Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Er det noen som hvet hvem som forhandler brakket til innfelling av 15" pc skjerm. Noe i denne sjangeren? Quote Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
BMP Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Kommer vel an på hvilken skjerm du har. Men Hatteland har ialefal til deres skjermer. Quote Link to post
Frøken Fryd Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Hatteland og Simrad samarbeider på dette området, hatteland setter de sammen men Simrad lager kassen. Innholdet er gjerne likt. Er du kun på jakt etter braketten eller ny skjerm? Quote Link to post
Miranda Posted March 3, 2008 Author Share Posted March 3, 2008 Hatteland og Simrad samarbeider på dette området, hatteland setter de sammen men Simrad lager kassen. Innholdet er gjerne likt. Er du kun på jakt etter braketten eller ny skjerm? Bare brakketen, jeg har en 15 LCD monitor som jeg skal bruke. Quote Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
Frøken Fryd Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 (edited) Da må du nok enten innom en Simrad forhandler eller bestille fra Hatteland avhengig av hvilket merke du har. Du kan også kontakte firmaer som driver med installasjon av slike skjermer om vi snakker om hattelend skjerm, de har garantert en brakett til overs som de ikke fikk brukt for. Edited March 3, 2008 by Frøken Fryd (see edit history) Quote Link to post
Sistestyrmann Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Miranda , kan sjekke i neste uke om vi har noe ombord . Såg det låg noe og slengte i skuffene i styrhuset, det er braketter som kommer ifra Hatteland. Tror ikke det vil bli fint i din båt . Men du e jo en grovsmed , så kansjw du kan få til noe . Tytast Quote Link to post
Miranda Posted March 4, 2008 Author Share Posted March 4, 2008 Miranda , kan sjekke i neste uke om vi har noe ombord . Såg det låg noe og slengte i skuffene i styrhuset, det er braketter som kommer ifra Hatteland. Tror ikke det vil bli fint i din båt . Men du e jo en grovsmed , så kansjw du kan få til noe . Tytast Takk skal du ha. Skal dere ombord igjen allerede? Har det gått 4 uker siden dere reiste hjem eller skal du ut før tiden? Tror nok jeg skal få noe til, ja om du har en ramme som paser. De hadde noe liggende nede på Pronav også som jeg skal ned å se på. Snakkes, og god tur ut. Fungerer kranen godt nå? Sender deg en IM når har komt ombord. Quote Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
Recommended Posts