Jump to content

innfelling pc skjerm

Miranda

Recommended Posts

Hatteland og Simrad samarbeider på dette området, hatteland setter de sammen men Simrad lager kassen. Innholdet er gjerne likt.

Er du kun på jakt etter braketten eller ny skjerm?

Hatteland og Simrad samarbeider på dette området, hatteland setter de sammen men Simrad lager kassen. Innholdet er gjerne likt.

Er du kun på jakt etter braketten eller ny skjerm?

Bare brakketen, jeg har en 15 LCD monitor som jeg skal bruke.

Opinion is like an ass, everybody have one</FONT>

Da må du nok enten innom en Simrad forhandler eller bestille fra Hatteland avhengig av hvilket merke du har.

Du kan også kontakte firmaer som driver med installasjon av slike skjermer om vi snakker om hattelend skjerm, de har garantert en brakett til overs som de ikke fikk brukt for.

Edited by Frøken Fryd (see edit history)

Miranda , kan sjekke i neste uke om vi har noe ombord . Såg det låg noe og slengte i skuffene i styrhuset, det er braketter som kommer ifra Hatteland.

Tror ikke det vil bli fint i din båt . Men du e jo en grovsmed , så kansjw du kan få til noe .

Tytast

Miranda , kan sjekke i neste uke om vi har noe ombord . Såg det låg noe og slengte i skuffene i styrhuset, det er braketter som kommer ifra Hatteland.

Tror ikke det vil bli fint i din båt . Men du e jo en grovsmed , så kansjw du kan få til noe .

Tytast

Takk skal du ha.

Skal dere ombord igjen allerede? Har det gått 4 uker siden dere reiste hjem eller skal du ut før tiden?

Tror nok jeg skal få noe til, ja om du har en ramme som paser.

De hadde noe liggende nede på Pronav også som jeg skal ned å se på.

Snakkes, og god tur ut.

Fungerer kranen godt nå?

Sender deg en IM når har komt ombord.

Opinion is like an ass, everybody have one</FONT>