Lett match Startet 7.Mars.2008 Del på Facebook Startet 7.Mars.2008 (redigert) Kjøpe en slik og selger sa at man med denne ikke trengte skilletrafo? Noen som har erfaring Redigert 7.Mars.2008 av Lett match (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 7.Mars.2008 Del på Facebook Svart 7.Mars.2008 De færreste ladere trenger vel skilletrafo. Med mindre de har jord tilkoplet minus på utgangen, men de flesteladere så langt jeg har sett er dobbeltisolerte. Så dette kan da ikke være noen stor nyhet??? Jeg har en eldre utgave av denne selv, og den er i alle fall dobbeltisolert. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Ojda Svart 7.Mars.2008 Del på Facebook Svart 7.Mars.2008 Jeg har en sånn en, og det har jeg hatt i over 6 timer nå "hittil fornøyd" . Jeg håper du handlet på SeaSea, de har meget bra tilbud på netopp denne laderen . Sitér dette innlegget Den som venter på noe godt kan gjerne vente litt til. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.