Jump to content

Havari Østlandsområdet 2004

Vidar'n

Recommended Posts

Jeg tipper det er (den dusten) som gikk rett på missingene.

Er din sti ren?

Uansett hva karen har gjort eller sagt, burde du holde deg for god for å karaktirisere folk på den måten.

Det gjør vont å lese slike uttalelser fra en som skal være moderator, eller har vært, på et ellers hyggelig forum.

Rett og slett flåsete syntes nå jeg.

Hadde egentlig tengt å sette inn en blå smayli her men lot det være .....

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Jeg tipper det er (den dusten) som gikk rett på missingene.

Jeg husket historien spesielt, fordi det er noe av det dummeste jeg noen gang har lest når det gjelder (bort)forklaringer. Forundrer meg ikke at fyren også har solgt båten uten å gjøre skikkelig rede for dette havariet.

Jeg må si at jeg også reagerte på disse uttalelsene.

Hva slags kunnskap har du i denne saken for å dra slike ramsalte konklusjoner? Har du bare lest om hendelsen, er jornalisters beskrivelse så troverdige?

Å kalle noen en dust er uansett lavmål.

Vidar'n: Flott båt du har fine linjer. Har du noen flere bilder? Ble litt nysgjerrig!

Dette har slik jeg har lest det vært en meget interessant tråd hvor Vidar'n har fått raske, saklige svar på en for ham ukjent bakgrunn til en flott båt. Et kjempegodt eksempel på hvordan et godt forum kan fungere. Så kommer det slike sleivspark som W-0945 her beskriver. Det er mulig at vekommende kjenner denne historien så godt at uttalelsen hans er riktig. I såfall bør han dokumentere det. Ellers hører ikke slike karakteristikker hjemme her på forumet.

Selvfølgelig må har du den samme ytringfrithet som alle andre, ikke bare på Baatplassen, men i hele Norge. Men du må når du kommer med slike påstander tåle at andre ikke deler dine synspunkter og synes det er like OK å komme med udokumenterte påstander. Å si at du tar bort det med dust og samtidig si at du likevel mener det, blir utforståelig for meg. Hva er det egentlig du sier med det? Jeg har forstått at du sitter i en ansvarlig posisjon her på Baatplassen og da bør du her oppføre deg i forhold til det.

OK. Tar bort det med dust da selv om jeg mener det.

Forøvrig har jeg samme ytringsfrihet som alle andre her på baatplassen.

Dette blir for dumt bliss X , Det er som å høre på unger i skolegården det her. Men en skal kansje ikke skue hunden på hårene , selv om det mangler i avataren. Du er kansje bare en unge...

O.H.

Men du må når du kommer med slike påstander tåle at andre ikke deler dine synspunkter og synes det er like OK å komme med udokumenterte påstander.

Står det noe sted at jeg ikke tåler det da?

Udokumentertte påstander?

Det er ikke en udokumentert påstand jeg kom med men mitt synspunkt.

Det er ikke mulig å dokumentere om en person er en dust eller ikke.

Ja du kan redigere dine egne innlegg i inntil 24 timer etter du har skrevet dem.

Jeg har ikke tengt å redigere mine selv om bliss X har foranret sine.

Men det er nå bedre skrevet det da bliss X.

O.H.

Ja, jeg endret det fordi W-945 ikke tålte det jeg skrev. Det gjorde jeg oppmerksom på i et tidligere innlegg.

Jeg tåler mye jeg, mer en du tror. Hvorfor skal vi bruke slike karakterestikker om folk. Hver og en kan vel dømme selv ut fra linkene det er henvist til.

Før dette sklir ut mer nå så vil jeg beklage og gratulere til Vidar`n

Så setter jeg strek her.

O.H.

Det er ikke en udokumentert påstand jeg kom med men mitt synspunkt.

Det er ikke mulig å dokumentere om en person er en dust eller ikke.

Nettopp og da er det kanskje ikke behov for å bruke den type karakteristikker? Beklager Vidar'n at jeg har bidratt til å spore av en tråd. Jeg er ferdig med denne tråden nå. Jeg ønsker Vidar'n lykke til videre med en meget fin båt. Håper du få mange gode turer med den.

Redigert av sigmundh (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...