Jump to content

Burka for mac

Figaro

Recommended Posts

Hei, jeg bruker av og til min mac som kartplotter i kombinasjon til min Shipmate. Men har problem med å se kartet i sollys. Jeg vet at det finnes en slags solskjerm til å tre nedover pc-skjermen, men har hittil ikke funnet den i salg.

Er det noen som har peiling på hvor man får tak i noe slikt? :cool:

Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod.

Øøøhhh, kjører du kartprogram på Mac?? :eek: Hva slags Mac?

Beste løsningen til å se skjermen i sollys (hvis du ikke kan bytte skjerm da) er å sette på en "hatt" og den er jeg redd du må lage sjøl...

Edited by Marwin (see edit history)

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Øøøhhh, kjører du kartprogram på Mac?? :eek: Hva slags Mac?

Beste løsningen til å se skjermen i sollys (hvis du ikke kan bytte skjerm da) er å sette på en "hatt" og den er jeg redd du må lage sjøl...

Det er en iBook, og kartprogrammet er laget spesielt for mac og heter GPSnavX (USA) "Burkaen" jeg tenker på fester man på skjermen så den danner en skygge for lyset fra sidene.

Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod.