puteunderarmen Startet 1.Mars.2004 Del på Facebook Startet 1.Mars.2004 Jeg husker for noen år tilbake faren min skrudde altid på en gammel motor som han hatet. Til slutt var han så forbanna på den gamle dri**en at hankjøpte han en splitter ny!! Den gamle ble knytt fast i et tau og ble fortøyning. da gamlingen bikka skrotet over ripa lyste mannen opp som en sol :lol: Jeg vet han tenkte.......der fikk du som fortjent Dette til info Sitér dette innlegget Link to post
MS Victoria Svart 1.Mars.2004 Del på Facebook Svart 1.Mars.2004 Dersom man skulle hive alle produktene som ikke virker på sjøen hadde det blitt ganske fullt. Flott gjenbruk av gammel motor. Husker også en sørlending som begynte å bygge en diger seilbåt i ferrosement. Da jeg, etter noen år spurte hvor det var blitt av båten, svarte han at den var blitt bryggeforskaling på hytta ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.