Alfa Romeo Startet 9.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2008 Jeg skal hente båt i Stavanger til helga, og ønsker å fylle tanken før jeg starter på turen til sørlandet (det er meldt lite vind så vi må kanskje stole på jerngenuaen). Hvor (nøyaktig) får jeg tak i diesel? Fortrinnsvis en plass som er åpen på kvelden da jeg kommer til stv seint og ønsker å dra avgårde tidlig. Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 9.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2008 Vassøy Bunkringsstasjon De har kortautomat (og er billige) Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
SF Svart 9.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2008 Vassøy er nevt og er et godt alternativ, ellers så er det kortpumpe for diesel på marinaen i Hillevågsvannet. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
hermansen Svart 9.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2008 Vassøy er nevt og er et godt alternativ, ellers så er det kortpumpe for diesel på marinaen i Hillevågsvannet. I tillegg er det automat, og dieselpåfylling, for Hommersåk Marina. /Øystein Sitér dette innlegget Link to post
battello Svart 9.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2008 De har kortautomat (og er billige) Vassøy var bare åpen i normal arbeidstid tidligere - er dette forandret? Trådstarteren vil helst bunkre om kvelden. Det er jo kjekt dersom de har fått kortautomat som kan brukes hele døgnet, siden dette er det billigste alternativet i området (så vidt jeg vet). Sitér dette innlegget -battello Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 9.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2008 Fylte med kortautomaten på Vassøy sist fredag, så jeg er absolutt sikker på at den ar der - og virker. Selve kortautomaten står i et plastbur litt tilbaketrukket fra bryggekanten. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
battello Svart 9.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2008 Ok, det er utmerket. Da skal jeg benytte meg av dette neste gang Sitér dette innlegget -battello Link to post
Alfa Romeo Svart 9.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2008 Supert - da blir det Vassøy. Får jeg fylt vann der også? Planen er forøvrig Stv-Egersund på fredag, Egersund-Mandal/ krs på lørdag og så til Lillesand på søndag. Skal bli deilig å komme seg på sjøen igjen. Håper det blir nok vind til å få luftet seilene litt. Etter en vindfull vinter så ser det ut til at det blir veldig rolige vindforhold til helga, så både Jæren og Lista går nok bra. Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 9.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2008 Ja de har vann der også - året rundt. Men årsaken til det er selvfølgelig at vannkranen befinner seg innendørs. Dermed er det ikke sikkert du får vann etter stengetid. Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 10.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2008 Ut fra signaturen din antar jeg at det er denne du skal hente Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Alfa Romeo Svart 10.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2008 En maxirater som den er selvfølgelig drømmebåten , men etter å ha sjekket kontoen ble den en Bavaria 39. Etter 4 år i B32 ble trefotsyken (7 fot) for vanskelig å stå i mot. Jeg har og en Maxi 80 Racer som brukes i regattaer. Da jeg skulle forsikre den ringte de tilbake fra forsikringsselskapet og spurte om jeg var sikker på at det var en maxirater jeg skulle forsikre. Går ut i fra at det hadde blitt en litt annen pris. Sitér dette innlegget Link to post
arnstein156 Svart 10.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2008 Forza alfa! Sitér dette innlegget You'll never walk alone | Klubb Alfa Romeo Norge Link to post
Sleipner93 Svart 31.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2008 Har Vassøy åpent på søndager? Med åpent mener jeg om jeg kan betale kontant.. Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 31.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2008 Kortautomat for diesel og bensin. Is er jeg ikke sikker på om du får kjøpt, men antakeligvis det også mellom kl. 10 og 16. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
adanedehl Svart 1.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2008 (redigert) har kjøpt is der på søndager tidligere år, så jeg regner med det går nå også ellers får du værtfall kjøpt is på campingen på sokn Redigert 1.Juni.2008 av adanedehl (see edit history) Sitér dette innlegget http://www.boogis-risor27.piczo.com/?cr=3&rfm=y Link to post
John N Svart 1.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2008 Yachtsenteret i Bangarvågen på Hundvåg selger og drivstoff. Kortautomat og greie brygger. Aner ikke hvordan prisen er i forhold til de andre. Sitér dette innlegget Link to post
Espen Svart 1.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2008 Har Vassøy åpent på søndager? Med åpent mener jeg om jeg kan betale kontant.. Ja har di har det. HAr desverrer ikke åpningstidene i hodet nå, men nå i sommersesongen har di greie åpningstider Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.