Jump to content

Hvor får jeg kjøpt Diesel i Stavanger?

Alfa Romeo

Recommended Posts

Jeg skal hente båt i Stavanger til helga, og ønsker å fylle tanken før jeg starter på turen til sørlandet (det er meldt lite vind så vi må kanskje stole på jerngenuaen).

Hvor (nøyaktig) får jeg tak i diesel? Fortrinnsvis en plass som er åpen på kvelden da jeg kommer til stv seint og ønsker å dra avgårde tidlig.

Supert - da blir det Vassøy.

Får jeg fylt vann der også?

Planen er forøvrig Stv-Egersund på fredag, Egersund-Mandal/ krs på lørdag og så til Lillesand på søndag. Skal bli deilig å komme seg på sjøen igjen. Håper det blir nok vind til å få luftet seilene litt. Etter en vindfull vinter så ser det ut til at det blir veldig rolige vindforhold til helga, så både Jæren og Lista går nok bra.

En maxirater som den er selvfølgelig drømmebåten :smiley: , men etter å ha sjekket kontoen ble den en Bavaria 39. Etter 4 år i B32 ble trefotsyken (7 fot) for vanskelig å stå i mot.

Jeg har og en Maxi 80 Racer som brukes i regattaer. Da jeg skulle forsikre den ringte de tilbake fra forsikringsselskapet og spurte om jeg var sikker på at det var en maxirater jeg skulle forsikre. Går ut i fra at det hadde blitt en litt annen pris.

• 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...