kimpa Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Skall reise til USA er det då lurt og køpe en kart ploter der. Hadde tængt meg en Raymarine med 10-12" skjerm. Trenger og ekkolodd og radar Muligens andre merken Min bror bor i USA så han kan bestille og levere til meg i USA. Er ploter fra USA og Norge heilt lik. Info om bra nett sider i USA motas med stort tack. Quote Link to post
Otto R Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Boatersland.com ser ut til å være rimelig. Lykke til ! Quote Link to post
Sail S Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 (edited) Jeg har en E80 og Garmin CSX60 jeg kjøpte i USA. Begge var omtrent halv pris og virker utmerket. Markedet der borte er så konkurransepreget at alle har omtent de samme prisene. Kan være lurt å kjøpe på internett med leveranse lokalt. Edited March 14, 2008 by Sail S (see edit history) Quote Link to post
JRK Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 Hei, Denne leverandøren skal ha salg 28-30 Mars: http://www.defender.com/ Quote Link to post
Recommended Posts