Shore Startet 10.Mars.2008 Del på Facebook Startet 10.Mars.2008 Hei. Har på båtmesser sett noen nydelige små trebåter med glassplate oppå som dermed ble salongbord. Har også senere sett en benk laget som akterenden på en robåt. Er det noen som kan hjelpe med linker til disse? Tror ikke det er samme produsent som har begge. Har nok tatt med en brosjyre på bordet en gang men det var det å finne den da. Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Rolf Svart 10.Mars.2008 Del på Facebook Svart 10.Mars.2008 Eikeli trebåtbyggeri lager diverse prambord og tilbehør.... Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Shore Svart 10.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2008 Hjertelig takk. Det var raskt ekspedert. Møblene er noe av det flotteste jeg har sett. Den benken som var laget som akterenden på en robåt er det nok noen andre som produserer, kunne ikke finne den blandt bildene. Noen som kjenner til dette? Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.