runsoren Startet 11.Mars.2008 Del på Facebook Startet 11.Mars.2008 (redigert) Hei Jeg søker etter noen som kan fornye det utslitte treverket (teak-laminat) i min Fram 690dc. Treverket inne i kabinene er ok og dørken er ok, så jeg har ikke andre ambisjoner enn å kopiere originale skuffer og skap ute i friluft. Noen som har tips om egnede "båtmøbel snekkere" i nærheten av Oslo? Redigert 11.Mars.2008 av runsoren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 11.Mars.2008 Del på Facebook Svart 11.Mars.2008 Sjekk IM Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
runsoren Svart 11.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2008 Tusen takk! Jeg har sendt en epost. Forresten trenger jeg å fornye tepper i kabinen også. Har du/dere tips om hvem som gjør sånt? Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 11.Mars.2008 Del på Facebook Svart 11.Mars.2008 Tusen takk! Jeg har sendt en epost. Forresten trenger jeg å fornye tepper i kabinen også. Har du/dere ** Beklager, driver bare med treverks biten , du har ingen lokale møbeltapetserer i nærheten da, eller en litt større møbel forhandler ( av den eldre sorten, ikke kjede butikk ) Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.