jorhan Startet 13.Mars.2008 Del på Facebook Startet 13.Mars.2008 Jeg vet det er mange tråder om dette temaet men mitt spørsmål er litt anderledes. Er det noen som vet om et lakkeringsverksted i Fredrikstad området som lakkerer plastbåter??? Eller i Østfold? Er ikke i stand til å finne noen jeg... Har lett og lett på nettet men finner ingenting. Er det noen som kan hjelpe meg så hadde det vært fint. Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 13.Mars.2008 Del på Facebook Svart 13.Mars.2008 Vil tro de fleste kan lakkere båt. Så frem til de får den inn i bygget (henger) kan jeg ikke skjønne noe annet. Ta en ringerunde etter et søk på gulesider. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
torikk Svart 13.Mars.2008 Del på Facebook Svart 13.Mars.2008 (redigert) Hei Har sett at det står/har stått en plastbåt utenfor Lakkompaniet A/S så da kan en jo tro at at de lakkerer båter der. De holder til i tomteveien, her er nettadressen. http://www.lakkompaniet.no/. Mvh torikk Redigert 13.Mars.2008 av torikk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jorhan Svart 14.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2008 Takk for svar folkens. Da har jeg ringt Lakkompaniet og avtalte da og ringe tilbake etter påske så skulle de se på det og gi meg en pris på jobben Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.