Jump to content

Båtkataloger

roaldbj

Recommended Posts

Jeg ser at Seatronic nå har kommet med en ny katalogform som jeg ikke kjenner til fra før. Man kan hurtig bla i sidene og forstørre etter behov. Denne katalogen avviker både fra den gamle katalogen til Seatronic og til katalogkonseptet hos Biltema, Maritim og ClasOhlson. Det har tatt litt tid før jeg ble fortrolig med den nye båtkatalogen - det kommer helt sikkert av for høy alder. Imidlertid er det interessant å se atskillig bedre søkefunksjoner i den nye kataloigen. Sikkert andre her på BP som har synspunkter?

Er ikke helt fortrolig med denne fra Seatronic ennå, men finner nok ut av det etterhvert håper jeg.... Tror dette blir fine greier når man bare lærer seg å bruke det...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Den absolutt beste katalogen jeg har sett på internett som omhandler båtartikler er vetus sin.

vetus

Veldig enkelt å navigere igjennom, og den finnes på flere språk, bla. Dansk. Med veiledende danske priser. Synd den ikke finnes i norsk versjon. Har inntrykk at vetus er noe dyrt, men det er fine greier å bla i.

Enig in det traust. En av de katalogene jeg alltid bruker lang tid på å manøvrere i er katalogen til Sleipner Motor. Jeg begynner nå å få litt mer "grep" på Seatronic katalogen.

Jeg har nå jobbet mer med katalogen til Seatronic. Jeg ser at det i den nye katalogen er atskillig mer avanserte søkefunksjoner enn hva firmaet hadde i den gamle katalogen. Dette må vel sies å være en fordel for oss som ønsker å følge med på utstyrsfronten.