Jump to content

prosjekt for første gang. trenger råd : D

larsok

Recommended Posts

hei.

jeg har fått en båt av onkelen min. eller et skrog kalles det vel:P hehe. som jeg tenkte jeg skulle starte på, for å kanskje ha sjøsatt den neste år engang. hehe. jeg veit ikke så mye om båt har ingen erfaring i det hele tatt, men syns det er vært et forsøk. jeg veit svært lite om selve båten og sånn som familie sitvasjonen er her så vil jeg ikke snakke med min onkel:P hehe.

det jeg veit er at det er en skipsplast ca16fot og at den er gammel. det er bare et skrog av plast, med en sprekk på 30cm midt under båten pluss av jeg har borret 2 små hull på 10mm bak der motoren kommer ned. fordi det var vann mellom de to lagene i skroget. dette skal jeg ha tettet, noen guide eller lignende??

også er det inni båten der skulle jeg gjerne hatt noen tips om hvordan jeg skal gjøre det, det er verken golv eller noe intriør i det hele tatt. hehe. så jeg har masser av jobb. hmm. noen tips??

skal prøve å få tatt noen bilder av båten å legge ut de nærmeste dagene..

takk på forhånd.

:flag:

mvh larsok

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...