Kalle-kuling Startet 13.Mars.2008 Del på Facebook Startet 13.Mars.2008 Er det noen som vet om det finns en Scand - klubb? Finner ikke noe på nettet... Hilsen Kalle Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 14.Mars.2008 Del på Facebook Svart 14.Mars.2008 Mener på at det var noen i Tønsberg området som prøvde å dra i gang noe for 3-4 år siden. Men tror ikke det finnes noe offisielt. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
VHF Svart 14.Mars.2008 Del på Facebook Svart 14.Mars.2008 Først, gratulere med ny båt Øya. Hadde vært fint med en Scan-klubb,hvor likesinnede kan møtes. Sitér dette innlegget Unnskyld meg er det noen som kan flytte de to yougurtbegerne så jeg får dokke??? Link to post
roaldbj Svart 14.Mars.2008 Del på Facebook Svart 14.Mars.2008 Jeg har sett en Scand-klubb omtalt flere ganger. Forsøk med mail til Scand på Haslatangen. Det kan være at du da får videre henvisning til internettadresse. Jeg finner ikke adressen i mine arkiver. Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 14.Mars.2008 Del på Facebook Svart 14.Mars.2008 Finner man det ikke på nett, så eksisterer det neppe noe. Og et kjapt søk viser at det er i alle fall noe: Scandklubben Scandinavia Scand Klubben online Sitér dette innlegget Link to post
Kalle-kuling Svart 16.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2008 Takk for svar! Ja, det viser at vi må til Sverige for å finne TO klubber!.. Har sendt mail til Scandboats, så da får vi vente å se... Har også hørt at det har vært en Scand klubb her tidligere, men vet ikke hvor aktive de er nå?. Kalle. Sitér dette innlegget Link to post
Kalle-kuling Svart 17.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2008 Scand-klubben, Eksisterer den? Er stadig på jakt!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.