kvast Startet 14.Mars.2008 Del på Facebook Startet 14.Mars.2008 Jeg holder på med å lage ny vindskjerm, problemet er at det er ikke noe å feste til nede på toppen av båten. Jeg har noen ideer på hvordan jeg skal løse det, men tenkte å høre med dere om dere muligens har noen tips som jeg ikke har tenkt på. Hadde tenkt tykkelsen 4mm lexan, noen som har tanker rundt dette Bilde fra oppussingen. Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
kvast Svart 26.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 Ingen som har forslag til hvordan jeg kan feste vindskjermen til båten? Vindskjermen er ferdig montert i ramma. Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
VannTro Svart 26.Mars.2008 Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 Heisan, så med forskrekkelse på at ingen svarte. Det finnes sikkert mange meninger om hvordan du fester denne lexan-ruta. Det fineste ville vel vært om du klarte å lage en profil i sjøvannsbestandig aluminium som du skrudde ned i dekket. Dette er vel kanskje vanskelig å få til. Det jeg kan hjelpe deg med er hvilkert produkt du skal lime/tette med(du kan i værste fall lime ruta rett mot dekket, men lag en fuge i underkant slik at lexan ikke ligger rett på dekket). Lexan er en polykarbonat type som er utrolig vanskelig å få vedheft mot. Det finnes forøvrig ett elastisk lim/fugemasse som gjør jobben. Tech7. Vask både ruta og dekket med rødsprit før du limer. Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.