Jump to content

BP-rabatt på diesel

Astor

Recommended Posts

Nils som driver Herføl marina har innrømmet 50 øre i rabatt på pumpeprisen. Det betinger vimpel eller BP-merke i siden på båten. Herføl er siste bunkringssted før man går over til Sverige.

mvh Astor

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Kan bare konstatere at man ikke får rabatt på bensin som koster 13/14 kroner, men på diesel som koster 7/8 kroner. Lenge leve solidariteten!

:flag:

Nå raporterer vel Astor 50 øre på pumpeprisen, så da kan vel kansje du også spare noen kroner.

Da kan du vel ta fram :smiley: igen. :flag:

Den som venter på noe godt kan gjerne vente litt til.

Ja, men overskriften er vel rimelig klar og der står det intet om bensin, men eksplisitt diesel! Hvis overskriften er feil så er jo det flott, hvis ikke er det fortsatt "solidariteten lenge leve"!

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Dette er flott jobbet jobbet Astor.... så de som ferdes i de områder kan jo nyttiggjøre seg dette... :flag:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Tanken er god den, Astor, og etter hvert nødvendig. Registrerte kr 9,60 pr liter denne uken (se Drivstoffbørsen), så vi må prøve å få til noen avtaler her på Vestlandet også. Hvor mange medlemmer er det i Bergensdistriktet (sikkert et interessant forhandlingsargument)?

Og forøvrig skal det huskes: man får det man betaler for! billigere diesel ===> dårligere diesel

Du er nok inne på noe her :lol::lol:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Og forøvrig skal det huskes: man får det man betaler for! billigere diesel ===> dårligere diesel

Jeg har i flere år fylt diesel i havnebassenget i Horten hos HSR Marine. Dette har vært ett av de billigste stedene i Oslofjorden.

Jeg synes det er greit at trikola dokumenterer påstanden sin.

Kan trokola vise testresultat til prøver av dieselen hos HSR Marine sammenlignet med dieselkvaliteten til de "dyre" påfyllingsstedene??

Kan trokola vise testresultat til prøver av dieselen.........]

Det at billig betyr dårlig er jo noe alle vet. Når selger slår av 50 øre pr. liter diesel i kassa, lukter det dritt lang vei.

Jeg har i flere år fylt diesel i havnebassenget i Horten hos HSR Marine. Dette har vært ett av de billigste stedene i Oslofjorden.

Kan trokola vise testresultat til prøver av dieselen hos HSR Marine sammenlignet med dieselkvaliteten til de "dyre" påfyllingsstedene??

Nå gikk du på limpinnen, roaldbj :lol:

Jeg bare harselerte med det av mange her - og ellers - så gjerne brukte begrepet "Du får hva du betaler for". :lol:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...