Hantoen Startet 15.Mars.2008 Del på Facebook Startet 15.Mars.2008 Hei. Jeg vil skifte impeller og innvendig offeranode i min Yamaha 75 hk i vår. Motoren er 99 mod. Er det noen som har Service/Repmanual for denne motoren. Eventuellt noen som kan beskrive fremgangsmåte? Sitér dette innlegget Link to post
Hantoen Svart 16.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2008 Hei ! Prøver denne igjen Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 16.Mars.2008 Del på Facebook Svart 16.Mars.2008 Sett denne ? https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=38169 Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 16.Mars.2008 Del på Facebook Svart 16.Mars.2008 Den boken forteller ingenting om fremgangsmåte ved bytte av innvendig zinc eller impellerbytte.... - Da bør du ha en verkstedsmanual.... - Bytte av innvendig zinc... - Denne sitter i en kjølekanal under topplokk, så du må av med toppen. Skal se om jeg finner noe på dette og sende deg en IM... Impellerbytte er beskrevet flere ganger tidligere her på Baatplassen, så du finner nok et emne som omhandler dette. Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Skvulpen Svart 16.Mars.2008 Del på Facebook Svart 16.Mars.2008 Anbefaler å kontakte Marinshopen i Sverige hvis man vil ha tak i håndbøker og verkstedmanualer for spesfikke motorer. Enten har de på lager, eller de skaffer for de fleste motorer og fleste årganger. Rask service, og billig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.