Snekker'n Svart 14.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2010 Du synes du var morsom nå? Forhørte meg i går om isforholdene i bukta vår i Kragerø. Isen var nylig målt til 70 cm........ Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Ulv I Svart 14.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2010 Hmm.. håper å kunne ta den av i helgen før påskeuka.. kanskje før også om været holder seg. Her smelter det raskt om dagen, men ikke raskt nok.. Her er bilde jeg tok for et par dager siden av bryggeplassen min.. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Polarn Svart 14.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2010 Har verken snø eller is på båten nå, sola steiker og gjør det så mye om det kommer litt snø på kalesjen nå i grunn så lenge man passer på å ta den av før den blir for tung? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
68 GT Svart 14.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2010 Min har stått godt og varmt inne siden jeg tok siste turen med den i Glomma 9 desember,men gidder ikke å få den ut i vannet i gjenn før i juni. Blir bare stående og blir stygg om jeg setter den ut før....... Nå er den rubbet og polert,nye filtre plugger og oljer.Vasket og impr kalesje.Fått nye striper og dekor samt ny fenderlist Stoff har den ikke fått siden 07,blir ikke noe i år heller Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
BMP Svart 14.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2010 Jeg er nå akkurat kommet hjem etter en flot helg i båten. Retnokk hadde jeg kalersen på mesteparten av tiden men det har jeg jo stortset hele året. Sitér dette innlegget Link to post
andlin Svart 14.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2010 båten skal jo være på vann, behøver ingen pressening da men i år trenger jeg isbryter, 70 cm is har gjort at jeg ikke har fått brukt båten, men nå er den hugget løs fra isen og venter vi bare at isen i havna tiner.... ser ut til at alt ombord har overlevd frosten som var ned i minus 22 ute og minus 8 inne. hvor er isbryteren til kystverket? vi trenger an nå! vil på havet. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 14.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2010 Satt på soldekket i dag og beskuet en ivrig sjel i havna som gikka fatt å snømengdene rundt skuta si med snøfreser. Han hadde sikkert påskepussen i tankene. Da vi kom hjem etter en nydelig fjordtur var mannen ferdig med fresinga. Ja livet kan være rett så urettferdig noen ganger. Vi fjernet toppburkaen i dag. Nå er våren i gang............. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
RSL Svart 14.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2010 Tok av burkaen i dag og hadde noen nydelige timer i cocpit med stark kokekaffe og knallsol. Sukk... nå er det bare to uker til påske og iskanten er fortsatt veeeeldig langt unna. På bildet under, kan man se en far med to små barn på isen laaangt ute. I hvervenbukta og utenfor var det et sted mellom 50 og 60 personer som gikk tur eller fisket, så det kan vel tyde på at isen er langt tykkere enn jeg liker. Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Fru Jacobsen Svart 14.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2010 Lander på Gardermoen kl. 10:05 Onsdag 24. Regner med at burkaen er borte ca kl 11:00 :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Polarn Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Da greide jeg ikke å vente lenger Burkan er av Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
sjøman Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Burkaen forsvant sist fredag,og til uka skal den på vannet.Uansett! Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Burkaen forsvant Lørdag 27. Februar. Da var båten også ferdig stoffet for i år. Hvis større snømengder var det avtalt måking av havnepresseningen. Fjernet endel snø rund båten slik at vogna kommer til. Avtalt utsetting 30./31.03. Fortøyningstau og fendere henger klar. Vask og polering tar jeg på vannet etter påske. Sånn var den orginale planen. Nå er det mulig jeg må avbestille utsettingen, mye tyder på at jeg er blitt "fanget" her nede, for minst 1 uke lenger. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.