Verrie Startet 17.Mars.2008 Del på Facebook Startet 17.Mars.2008 Noen fra Lyngdal her som kan fortelle om muligheter for å legge oss til kai? Vi skal på sørlandsbadet, og jeg har sett marina i enden av bukta når vi har vært forbi med bil. Problemet er at jeg ikke har vært innom denne/sett på bryggeforholdene.... Noen som kjenner til denne plassen/er her plass for ca 1 døgn kaiplass? Vi er 2 båter. Jeg kan godt ta våre venner longside (Seilbåt, rundt 40 fot). Vår båt trenger 21 meter. Er der også grei dybde ? Sitér dette innlegget Link to post
k-w-s Svart 17.Mars.2008 Del på Facebook Svart 17.Mars.2008 Ta kontakt med Lyngdal Båtforenings havnevert Arnt Lindland tlf 91376898 Det er dybde i massevis hele fjorden inn til båthavna. Anbefaler ikke at du prøver piren rett utenfor Sørlandsbadet her kan det bli for grundt. kws Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 17.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2008 Takk k-w-s. Da satser vi på noe slikt. Dersom vindværet skulle bli realitet som meldt, er det mulig vi blir i Mandal etter en snarvisitt til venner i Spangereid og tar buss derfra. Ingen av oss kan gå spangereidkanalen desverre....... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.