Beining Startet 17.Mars.2008 Del på Facebook Startet 17.Mars.2008 Hei, Jeg lurer på hvem som forhandler Hella Marine produkter i Oslo-området, har prøvd å se på sidene dems, men ikke lett å finne noen konkret. Vårpussen venter Sitér dette innlegget Fred ut båtvenner! Skipper skuteløs Link to post
henboe Svart 18.Mars.2008 Del på Facebook Svart 18.Mars.2008 Mye enklere og dra på Hellanor på Hagan, ca 15 minutter unna Oslo sentrum på riksvei 4. Der har de jo allt på hylla også Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 18.Mars.2008 Del på Facebook Svart 18.Mars.2008 Enig, hvis de ikke har akkurat det du skal ha i båtsjappa, må det bestilles - og det tar tid... Hella Ligger på Skytta industriområde ved inngangen til Nittedal - dalen med to skyggesider Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Suzuki Svart 18.Mars.2008 Del på Facebook Svart 18.Mars.2008 Nittedal - dalen med to skyggesider Det var ikke særlig pent sagt. Dessuten er det ikke sant. Hellanor ligger her ; helt i ytterkant av Sivilisasjonen: Forøvrig har vi meget gode solforhold på SOLSIDEN av Nittedal: Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Beining Svart 18.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2008 Ok, det hørtes jo veldig bra ut. Er det bare å dra opp dit som privatperson? Sitér dette innlegget Fred ut båtvenner! Skipper skuteløs Link to post
Sydvesten Svart 18.Mars.2008 Del på Facebook Svart 18.Mars.2008 Nittedal - dalen med to skyggesider Er nok det, kun masse hvite greier (en skyggeside) på bildene og ikke noe hav å se (den andre skyggesiden)... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Suzuki Svart 18.Mars.2008 Del på Facebook Svart 18.Mars.2008 Er nok det, kun masse hvite greier (en skyggeside) på bildene og ikke noe hav å se (den andre skyggesiden)... Bare vent Sydvesten. Om noen år, når vi har fått brent enda litt olje, har vi strandlinje i Nittedal. DA blir det fint her... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
yevensen Svart 18.Mars.2008 Del på Facebook Svart 18.Mars.2008 Du kan jo ringe dem, eller sende en mail: http://www.hellamarine.com/?t=33 Norway Hellanor A/S Address Industriveien 26 1483 Skytta Phone +47 / 67066000 Fax +47 / 67066010 Email terje.hagen@hellanor.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.