Jump to content

Hvem forhandler Hella Marine produkter i Oslo?

Beining

Recommended Posts

Hei,

Jeg lurer på hvem som forhandler Hella Marine produkter i Oslo-området, har prøvd å se på sidene dems, men ikke lett å finne noen konkret.

Vårpussen venter :flag:

Fred ut båtvenner!

Skipper skuteløs

Enig, hvis de ikke har akkurat det du skal ha i båtsjappa, må det bestilles - og det tar tid... Hella Ligger på Skytta industriområde ved inngangen til Nittedal - dalen med to skyggesider :wink:

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Nittedal - dalen med to skyggesider

Det var ikke særlig pent sagt. Dessuten er det ikke sant.

Hellanor ligger her ; helt i ytterkant av Sivilisasjonen:

dsc_0208_1_small.jpg

Forøvrig har vi meget gode solforhold på SOLSIDEN av Nittedal:

dsc_0209_small.jpg

Suzuki

No boat needed..

Nittedal - dalen med to skyggesider :wink:

Er nok det, kun masse hvite greier (en skyggeside) på bildene og ikke noe hav å se (den andre skyggesiden)...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Er nok det, kun masse hvite greier (en skyggeside) på bildene og ikke noe hav å se (den andre skyggesiden)...

Bare vent Sydvesten.

Om noen år, når vi har fått brent enda litt olje, har vi strandlinje i Nittedal.

DA blir det fint her... :rolleyes:

Suzuki

No boat needed..