Old Timer Svart 14.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2008 Hvor har du kjøpt 12 V magnetventiler, Frøken Fryd ? Pris ?, Bilder ? Har også Webasto koblet på motor, defroster, radiatorer og vv. tank, men har manuelle kuleventiler. Hadde vært fint å slippe å krype rundt for å operere disse. Forøvrig ble det et liv før og et annet etter at Webastoen kom på plass. Vannvarmer er bare helt topp. (Kanskje derfor de heter"Termotop"?) Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 16.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2008 Ebay, kostet rundt 200,- per stykk, det er viktig at den aapnes uten trykk, de jeg har skal klare 6L per minutt uten trykk saa de skal vere godt aapen... Ikke montert enda... Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Henter frem denne igjen...hva er erfaringene så langt med Termo Top gjennom sesongen? Hvilke kraner er brukt? Hvem har montert radiatorer i tillegg? Sitér dette innlegget Link to post
Båtvant Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Hei. Vurderer å montere vannvarmer i båten min, har vurdert ulike typer. Er det termostat som stopper og starter vannvarmeren når vannet på vv tanken er varmt. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Vannvarmeren slår seg av når vannet er ca 80 grader. På igjen når det er mindre enn 60 tror jeg. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.