Platt Posted March 3, 2004 Share Posted March 3, 2004 Kanskje vi skulle bli produsenter på en dårlig Reality-serie, så kan vi sette bort vårpussen uten å betale for det!? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=217429 Quote Link to post
Hafrsfjord Posted March 3, 2004 Share Posted March 3, 2004 Når du ser disse "sosekoppene" som deltar i noen av disse programmene.... Hadde du våget å overlate vårpussen til en slik "arbeidsgjeng"? Quote Link to post
MortenK Posted March 3, 2004 Share Posted March 3, 2004 Selvgjort er velgjort Quote s/y "Arnegrut", Asker Link to post
klikk Posted March 3, 2004 Share Posted March 3, 2004 Når du ser disse "sosekoppene" som deltar i noen av disse programmene.... Hadde du våget å overlate vårpussen til en slik "arbeidsgjeng"? Neppe! Kikket innom 24-7 på Viasat i går... kjære vene.. Quote Link to post
Geir_M. Posted March 3, 2004 Share Posted March 3, 2004 Personlig koser jeg meg med båtpussen og ville aldri satt bort dette... Quote Link to post
Platt Posted March 3, 2004 Author Share Posted March 3, 2004 Ja, dette sier vel mer om han som eier båten, enn de som er satt til å gjøre jobben! Synes vel at det er rimelig sleipt å sette folk til å pusse opp sin egen båt som et av oppdragene i en serie man selv produserer. Men bryr jeg meg egentlig? NOT! Bare en observasjon. Quote Link to post
Kotnes Posted March 3, 2004 Share Posted March 3, 2004 Veldig fine linjer på den båten men kansje feil eier. Quote Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Recommended Posts