Platt Startet 3.Mars.2004 Del på Facebook Startet 3.Mars.2004 Kanskje vi skulle bli produsenter på en dårlig Reality-serie, så kan vi sette bort vårpussen uten å betale for det!? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=217429 Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 3.Mars.2004 Del på Facebook Svart 3.Mars.2004 Når du ser disse "sosekoppene" som deltar i noen av disse programmene.... Hadde du våget å overlate vårpussen til en slik "arbeidsgjeng"? Sitér dette innlegget Link to post
MortenK Svart 3.Mars.2004 Del på Facebook Svart 3.Mars.2004 Selvgjort er velgjort Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
klikk Svart 3.Mars.2004 Del på Facebook Svart 3.Mars.2004 Når du ser disse "sosekoppene" som deltar i noen av disse programmene.... Hadde du våget å overlate vårpussen til en slik "arbeidsgjeng"? Neppe! Kikket innom 24-7 på Viasat i går... kjære vene.. Sitér dette innlegget Link to post
Geir_M. Svart 3.Mars.2004 Del på Facebook Svart 3.Mars.2004 Personlig koser jeg meg med båtpussen og ville aldri satt bort dette... Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 3.Mars.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mars.2004 Ja, dette sier vel mer om han som eier båten, enn de som er satt til å gjøre jobben! Synes vel at det er rimelig sleipt å sette folk til å pusse opp sin egen båt som et av oppdragene i en serie man selv produserer. Men bryr jeg meg egentlig? NOT! Bare en observasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 3.Mars.2004 Del på Facebook Svart 3.Mars.2004 Veldig fine linjer på den båten men kansje feil eier. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.