stko Startet 19.Mars.2008 Del på Facebook Startet 19.Mars.2008 Er det noen som sitter på koblingsskjema for Raymarine's plugg for autopilot-fjernkontrolll? Fjernkontrollen heter Z-100 Pluggen er 3-pins, og jeg kan ikke finne skjema noen plass på dette. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 19.Mars.2008 Del på Facebook Svart 19.Mars.2008 (redigert) Formoder fjernkontrollen heter S-100, og pluggen er en seatalk plugg (fant ikke noe som heter Z-100 på Raymarine sine hjemmesider).... Det meste finnes her... Installsjon Brukeveiledning Redigert 19.Mars.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
stko Svart 19.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2008 Hei igjen Riktig benevnelse er Z101. Den kobles via en SeaTalk dekkskontakt(3-pin) Finner kontrollen på Raymarine's hjemmesider, men ike koblinga av 3-pinskontakten Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 19.Mars.2008 Del på Facebook Svart 19.Mars.2008 Formoder du skal koble fjernoktrollen inn på "course computeren", da er dette en standard Seatalk kobling.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.