enter4u Startet 20.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2008 I vindskjermen min er det 11mm hull til vinduspusser. Tenkte å kjøpe en annen utgave som krever 16mm hull. Noen som vet åssen det er å borre opp glass? Eller må en glassmester gjøre det?? Sitér dette innlegget Link to post
MVH Svart 20.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2008 Dette er sikkert herdet glass. Det vil ekslodere hvis du forsøker å utvide hullet. Dette må du la en glassmester se på. Tror ikke det går fordi herdingen blir gjort etter at hullet er laget. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 20.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2008 Huff da. De små viskermotorene bråker så jævlig, så jeg vil gjerne bytte ut dem. Men blir dyrt om jeg må bytte rutene også Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2008 En glassmester kan sende dem inn til fabrikk for å ta ut herdingen, borre opp hullet og herde dem på nytt. Men det blir ikke nødvendigvis billig... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Baisiken Svart 20.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2008 En enkel måte for å se om det er herdet glass: Se gjennom glasset med polaridiserte solbriller. Hvis det er herdet glass vil du se "rosetter" etter herdingen. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 20.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2008 Må kjøpe meg nye solbriller jeg da jo Sitér dette innlegget Link to post
terapi Svart 20.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2008 Sorry dette går nok desverre ikke. Bytt rute. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 20.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2008 Sorry dette går nok desverre ikke. Bytt rute. Får heller leve med bråket fra den gamle pussermotoren Sitér dette innlegget Link to post
bao Svart 20.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2008 Hadde du beholdt BMC'n så hadde du ikke hørt pussermotoren Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 20.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2008 Hadde du beholdt BMC'n så hadde du ikke hørt pussermotoren Hmmm! Selv Bmc'n ble stillrhold til de pusserne. Har en filmsnutt på telefonen der pusserne går. Og motoren blir fullstendig overhørt. Hehe Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 ...og lyden lages av et lite kulelager inne i elektromotoren, som resonerer i vinduet og skroget, som ikke er rustfritt. Dette kulelageret har jeg fått kjøpt på Clas Ohlsen og dermed var viskeren helt lydløs igjen. Minnes det var 8 mm innvendig (ved motoraksel). Kostet....tja var det 42,-kr. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
enter4u Svart 22.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2008 ...og lyden lages av et lite kulelager inne i elektromotoren, som resonerer i vinduet og skroget, som ikke er rustfritt. Dette kulelageret har jeg fått kjøpt på Clas Ohlsen og dermed var viskeren helt lydløs igjen. Minnes det var 8 mm innvendig (ved motoraksel). Kostet....tja var det 42,-kr. Jøss Får operere litt på pusseren jeg da Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.