holiday Startet 20.Mars.2008 Del på Facebook Startet 20.Mars.2008 Heisan. Jeg skal kle min Marex med et slags vinylbelegg inne i kahytta. Plysjen er revet av og nå skal jeg til pærs Har dere noen råd før jeg setter igang ? Hilde Sitér dette innlegget Link to post
Leifer`n Svart 20.Mars.2008 Del på Facebook Svart 20.Mars.2008 Hei!!! Ja jeg skal til og ordne dette selv jeg, men har planer om og legge på skott skai da,, så jeg er spent på hvordan dette vil bli. hehe Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 20.Mars.2008 Del på Facebook Svart 20.Mars.2008 (redigert) Vekommen til Baatplassen! Her får du - eller finner du svar på det meste. Prøv søkefunksjonen her på BP. Det er X antall emner/innlegg om skottbekledning. F.eks.: Lime skottbekledning, og Skottbekledning Redigert 20.Mars.2008 av Zach (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 20.Mars.2008 Del på Facebook Svart 20.Mars.2008 (redigert) Har akkurat trukket opp kabinen i min gamle Marex med skottbekledning. Et par tips du kan ta med deg på veien: 1) Ta vare på den gamle bekledningen, og bruk den som mal. 2) Limet smøres med pensel/kost. Ikke bruk tannsparkel, da blir det for mye lim som legger seg i bulker under trekket. 3) Jeg brukte kontaktlim for å hefte øverste delen av trekket. Resten av skrogsiden ble limt med våtromslim, da det gir mulighet for justering. 4) Alle ujevnheter i underlaget vises gjennom trekket. Vær nøye med forarbeidet. Redigert 20.Mars.2008 av JonnyBoy (see edit history) Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
bao Svart 20.Mars.2008 Del på Facebook Svart 20.Mars.2008 Hei og velkommen. Som Zach skriver så finner du svar på det meste her. Gjorde det samme i fjor, og brukte da skottbekledning av skai type. Bra resultat. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 21.Mars.2008 Del på Facebook Svart 21.Mars.2008 (redigert) Vel.....ser ut til at jeg får flere baller i lufta etterhvert nå da Men kan man lime på skai utenpå det eksisterende belegget? Redigert 21.Mars.2008 av enter4u (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.