Bonita I Startet 20.Mars.2008 Del på Facebook Startet 20.Mars.2008 Har mange skyvevindu i båten hvor vinduene glir mellom en slags "loddne" vinduslister. Disse er helt tilgrodd (les. mosegrodd !) og må få en skikkelig rengjøring. Ser for meg at skrubbing med en tannbørste vil kunne gjøre nytten men trenger noen gode tips til rengjøringsmidler - og må/bør listene på noe vis impregneres etterpå? Et par av listene trenger også utskifting, og jeg lurer på hvor en kan få kjøpt dette. Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Chivas01 Svart 21.Mars.2008 Del på Facebook Svart 21.Mars.2008 Bruk en steem damprengjører, det er den aller beste måten å få det rent på . Dem koster ikke all verden. Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 21.Mars.2008 Del på Facebook Svart 21.Mars.2008 Hei Kjetu Det ville ikke forundre meg om du fant de listene hos Hartveit i Møllendalsveien. Lars O. Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 22.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2008 Takker for tips: Viser seg at jeg også trenger tilsvarende list rundt skyvedør ned til salong - sjekker over helgen om Hartveit har dette også. Heldigvis er det ikke kritisk for bruk av båten; så en tur på speilblank fjord med SOL !!! er nettopp avsluttet. Fortsatt god påske Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Larspo Svart 22.Mars.2008 Del på Facebook Svart 22.Mars.2008 Kjenner ikker til materialet i dine lister, men selv så bruker jeg bremseveske og "gnukker" på mine gummilister. Sitter godt, men har ikke funnet noe annet som gjør jobben enklere enda. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.