FENRIKSEN Startet 21.Mars.2008 Del på Facebook Startet 21.Mars.2008 (redigert) Kan ikke ikke finne info om bunkersmuligheter, diesel, Sotra sør/vest, på strekket ytre Korsfjorden - Landro, f.eks Møvik, Steinsland, Hummelsund, Glesvær eller Telavåg. Noen som vet hvor det kan tankes på denne kyststripen? J Redigert 21.Mars.2008 av FENRIKSEN (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SuperGnisten Svart 21.Mars.2008 Del på Facebook Svart 21.Mars.2008 såvidt hode mitt kan erindre er det ikke lengre noen bunkringsmuligheter der.. må nok litt lengre nord i øygarden for å finne dette.. eller sør te austevoll. evt gå på innsiden til brattholmen, eller døsjo.. eller lengre inn då.. Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
SuperGnisten Svart 21.Mars.2008 Del på Facebook Svart 21.Mars.2008 må rette meg litt... ser ut som en får disel på glesvær.. Kafen på Glesvær Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
Gudrun Svart 21.Mars.2008 Del på Facebook Svart 21.Mars.2008 Steinsland kai og Håkonsund bruker nå å ha drivstoff, usikker på om de har bensin i Håkonsund.... Sitér dette innlegget Link to post
FENRIKSEN Svart 21.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2008 Glesvær er ikke så langt unna, men vet noen om det er planer om bunkersplass i Møvik? Det bygges mange båtplasser der, har jeg hørt. (lenge siden jeg var der nå) j Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 21.Mars.2008 Del på Facebook Svart 21.Mars.2008 De har diesel, men ikke bensin i Håkonsundet. Gå inn fra østsiden, det er grunt gjennom sundet. På Steinsland har de både bensin og diesel. Du ringer et telefonnr som står oppslått når du skal fylle. Ellers er det jo mulig å ta en svipptur over til Bakkasundet, tror de fremdeles selger diesel og kanskje også bensin der. Sitér dette innlegget Link to post
SuperGnisten Svart 21.Mars.2008 Del på Facebook Svart 21.Mars.2008 har ikke hørt noe om at de skal ha disel der enda, men det e jo ganske store planer de har for område så det kommer gjerne med tiden. hadde vært fint med disel der, hjemme havnen når hybelen befinner seg i bergen.. Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
Nemo Svart 22.Mars.2008 Del på Facebook Svart 22.Mars.2008 (redigert) På oppdrettsanlegget på utsida av Langøy har jeg fyllt diesel mange ganger. Det er jo ikke så langt fra Møvik. Redigert 22.Mars.2008 av Nemo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
FENRIKSEN Svart 22.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2008 (redigert) Langøy høres bra ut er det anlegget som er markert på dette kartklippet? Hvordan skjer bunkring i praksis? Er det betjent pumpe, eller er det ring & spør? (har du i så fall et nummer?) mvh j Redigert 22.Mars.2008 av FENRIKSEN (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 22.Mars.2008 Del på Facebook Svart 22.Mars.2008 Vanligvis er det folk der, men du kan jo ringe og høre hvordan det er. Du må kanskje vente hvis de holder på med foring av fisken. Tror det er nytt firmanavn, prøv fiskeoppdrett eksport. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.