Hidravasen Startet 21.Mars.2008 Del på Facebook Startet 21.Mars.2008 Lurer felt på hvilken Bavaria mod. jeg bør kjøpe? En 29 sport , Ny 30 sport eller en godt brukt 32 sport. Noen som har erfaringer som de har lyst til å dele. Var å kikket på den nye 30foteren med den nyeste løsningen ute, likte den veldig godt.Noen som har noen synspunkter på hva jeg bør velge. Ny eller brukt? Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
Blue_Dragon Svart 21.Mars.2008 Del på Facebook Svart 21.Mars.2008 Nytt av norsk forhandler. Da får du 5 års reklamasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Hidravasen Svart 22.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2008 ja lurer veldig. Noen som vet hvordan en 29 sport er for en familje på 4. Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
EIRINA Svart 22.Mars.2008 Del på Facebook Svart 22.Mars.2008 Vi gikk i fra en 24 fots snekke til en 29 foter Joda Det som er viktig er at det er stikk køyer om bord det er det vel på 29 sport til Bavaria det er vel bare den uten targa bøylen som ikke har stikk køyer for det er viktig at alle har en senge bredde hver i båten. En 29 foter er helt grei weeken båt og ferie båt vi merket at den ble litt liten da barna ble tenåringer og hadde med litt vel mye bagasje. Lykke til med valget Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 22.Mars.2008 Del på Facebook Svart 22.Mars.2008 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 22.Mars.2008 Del på Facebook Svart 22.Mars.2008 Ta også en kikk på Nor Star 290 og Marex 290. De ligger i samme prisleie. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 24.Mars.2008 Del på Facebook Svart 24.Mars.2008 Min erfaring er at en 29 foter nok er litt knapp om ungene er nærmere 10 år og krever litt plass. Men det er stor forskjell på 29-30fotere. Nidelv 300 er etter min mening en liten 30 foter (skorget er 28 fot).Bavarianen synes jeg ser rommelige ut under dekk. Sitér dette innlegget Link to post
Windihåret Svart 24.Mars.2008 Del på Facebook Svart 24.Mars.2008 (redigert) Stod overfor samme valg som deg i fjor og valgte en ett år gammel 29 sport og har ikke angret. Sammenlignet med komplett båt sparte jeg 100.000,- framfor helt ny og har fremdeles flere år med reklamasjonsrettigheter igjen. Størrelsesmessig er de jo så og si like. Vi er to voksen og to barn på 10 og 15 og båten er meget romslig. Stikkøye som kan lukkes og blir en grei liten lugar for barna. Uteplassen er også suveren. Sammenlignet med 32 foteren og her er det så og si ingen forskjell. Den er imidlertid litt større under dekk. Min erfaringer at det først og fremst er uteplass som er viktig på båt, så lenge det er separate lugarer. Hvem trenger en diger midtkabin sommersdagen? Ellers kjempefornøyd med båten! Ingen probelmer av noe slag og nydelig å kjøre med D6`en. Mye raskere og fleksibel en den gamle KAD 300 som mange av disse båtene har. Skulle jeg klage på noe måtte det være hvite puter under dekk. De er med unger vanskelige å holde rene. Lykke til med valget! Redigert 24.Mars.2008 av Windihåret (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hidravasen Svart 24.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2008 Ja er enig i at 29 fotere m d6 ser veldig praktisk ut. Har kommet i kontakt med en som skal selge en 06 mod med d6310. Får ta en titt på den. Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
Hidravasen Svart 30.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2008 Nå har jeg bestilt ny båt. Bavaria 30 Sport 08mod Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
Bonus Svart 30.Mars.2008 Del på Facebook Svart 30.Mars.2008 Gratulerer så mye! Når får du den? Skal du hente den selv? Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 30.Mars.2008 Del på Facebook Svart 30.Mars.2008 gratulere Sitér dette innlegget Link to post
lassal Svart 30.Mars.2008 Del på Facebook Svart 30.Mars.2008 Gratulerer så mye med ny båt.. Får håpe at årets sesong blir bra med masse fint vær.. Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 30.Mars.2008 Del på Facebook Svart 30.Mars.2008 Gratulerer med flott ny båt Jeg er bare litt misunnelig Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Blue_Dragon Svart 30.Mars.2008 Del på Facebook Svart 30.Mars.2008 Gratulerer! Flott båt. Er det D4-300 eller D6-330? Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 30.Mars.2008 Del på Facebook Svart 30.Mars.2008 (redigert) Grattis med ny flott båt! Da ble det den nye 30 sport med den nye uteløsningen framfor brukt 29 sport Det at Bavaria nå går bort fra mellomløsningen med stor solseng ute må tyde på at dette neppe kan ha vært en stor salgssukess - i allefall ikke i Norge. Ble skuffet da 30 sport kom, men desto mer positivt overrasket da de gikk tilbake til gammel løsning. De har også gått fra 6 til 4 sylindret i og med at D4`en nå leveres med nok kraft til denne båten. Kan jeg spørre hva du måtte gi for total pakke? Redigert 30.Mars.2008 av Swande (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 1.April.2008 Del på Facebook Svart 1.April.2008 Bavaria 30 sport nå også med HT! Sitér dette innlegget Link to post
Hidravasen Svart 1.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2008 Hei. vet ikke når jeg får den. Lunde Båt skal låne den til Messen i Stavanger nå til helgen. De har lyst til å ha den til Haugesund også, men vet ikke jeg. Må ha den hjem fort. Skal støyisolere motorrom . Montere Plotter og vinsj bak. Det er en d6 310 som står i.Skal selvfølgelig kjøre den hjem fra stavanger. Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.