LarsL Startet 22.Mars.2008 Del på Facebook Startet 22.Mars.2008 Jeg har brukt Oljefilter fra biltema de siste gangene jeg skiftet filter. De koster jo neste ikke noe i hele tatt. Men jeg har lagt merke til at når jeg skifter filter er det neste ikke noe olje i de... De oljefiltrene som jeg brukte før var altid full av olje. Det virker også som oljetrykket på motoren kommer seinere med biltema filter!! Holder biltemafiltrene dårlig på oljen?? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.Mars.2008 Del på Facebook Svart 22.Mars.2008 Jeg har brukt Oljefilter fra biltema de siste gangene jeg skiftet filter. De koster jo neste ikke noe i hele tatt. Men jeg har lagt merke til at når jeg skifter filter er det neste ikke noe olje i de... De oljefiltrene som jeg brukte før var altid full av olje. Det virker også som oljetrykket på motoren kommer seinere med biltema filter!! Holder biltemafiltrene dårlig på oljen?? En del filtere har tilbakeslagsventiler. Kommer an på motorkonstruksjonen om du skal ha slike. Anbefaler at du bruker filter som spesifisert av motorfabrikanten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.