Jump to content

steder å besøke hvaler-oslo ?

Christina 3

Recommended Posts

Hei.

Etter at vi tok hvaler-gøteborg i ferien i fjor, lurer vi litt på å ta en tur inn oslofjorden (og en pils på aker brygge :cheers: ) i år. I den forbindelse kunne jeg tenkt meg å fått tips til steder vi bør stikke innom ,både natur-og gjestehavner. For turen i fjor fikk jeg blant annet "den store n.p. hamn lotsen" fra dette forumet (var det Lars H tro ?)

Kanskje denne også finnes for oslofjorden ?

Tar imot tips med takk :yesnod:

Mange fine innspill i denne tråden. Jeg vil også anbefale å gå innom et bibliotek og se litt på Havneguiden 1 som dekker området fra Koster til Langesund. Boka i spiralform er gitt ut i 2006 av Skagerak forlag og Cappelen. Forfattere er Hanne og Jørn Engvik. I utgangspunktet var jeg litt kritisk til boka, men synes bare at den blir bedre og bedre. Her frår enhver fritidsseilen mange innspill til flotte havner. Ingen nevnt - ingen glemt. Jeg har nå alle tre bøkene i serien, og synes fatisk at bok 3, som dekker Gøteborg til Svinesund er den beste. Jeg mente å ha lest at sted at de er tilgjengelig på internett, men har ikke funnet passord.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...