entry Startet 24.Mars.2008 Del på Facebook Startet 24.Mars.2008 Hei er det noen her som kan hjelpe meg med ett koblingsskjema til en ilas vinsj, eller vis du har en lik en som du kan ta bilde av ferdig koblet. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 25.Mars.2008 Del på Facebook Svart 25.Mars.2008 Jeg har desverre ikke noe skjema å sende deg, men på side 18 (figure 7) i dette vedlegget fra Ilas Marine er det koblingsskjema. http://www.minjobb.no/graphics/007_Ilas_Ma...0Power%20IL.pdf Det er en gammel type rele du har. Dette kan evt. sikkert oppgraderes. Håper du har sikring/motorvernbryter på strømmen frem til releet. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 25.Mars.2008 Del på Facebook Svart 25.Mars.2008 (redigert) Hei. Det ser ut til at det er samme type reléer du har som jeg har til min Scorpion vinsj. Litt mer utfyllende skjema her Lars H. Redigert 25.Mars.2008 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
entry Svart 25.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2008 takk for gode svar, nå virker vinsjen min som den skal. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 25.Mars.2008 Del på Facebook Svart 25.Mars.2008 Det var hyggelig entry. Med tanke på andre medlemmer her på BP hadde det vært fint om du kunne legge ut noen fotografier av de forskjellige delene av opplegget ditt slik du nå har koblet det opp. Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 25.Mars.2008 Del på Facebook Svart 25.Mars.2008 Når fasiten ligger der fiks ferdig i Lars H. sitt koblingsskjema 2 innlegg lenger opp spiller det vel liten rolle å se enda flere bilder av releer? Sitér dette innlegget Link to post
Gert84 Svart 9.Mai.2016 Del på Facebook Svart 9.Mai.2016 Hei Lars. vett det er et gammel innlegg men håper på svar :) har en gammel ilas 400 med 4 poler. det gamle relet er defekt. bestilte nytt men fik den nye type som kun er til de motorer med 3 koplingspunkter. kan jeg bruke denne 4 polet fra quick.? https://www.svb.de/media/116167/pdf/manual_multi_2011-08-30.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 9.Mai.2016 Del på Facebook Svart 9.Mai.2016 Det går bra. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.