bjoris Svart 27.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2008 Mahe 36 Denne ville jeg sett nermer på om jeg var i markedet for et alternativ til hytte ved sjøen. Egentlig en spennende båt selv om en jakter på seilbåt. 12 knop i liten kuling må jo være moro, men 6 meters bredde tror jeg vil bli frustrerende mange ganger, men det er kanskje meste en vane... Tror jeg kommer til å vurderer en katamaran seriøst hvis vi ønsker skikkelig stor plass... Du må jo drar til med både 50 og 60 fot for å matche plassen og ellers slipper du denne kjellerfølelsen som noen båter kan fremvise. Du får neppe samme feelingen på kryss som på en tradisjonell seilbåt, men jeg lar meg friste av farten, ja... Dragonfly er jo i såmåte enda mer spennende, men der har du ikke hytta på sjøen og de er jo i tillegg svindyre... Vel, det er kjekt å kjøpe båt, nå merker jeg at jeg er veldig klar for å begynne å ta den i bruk... Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Blue_Dragon Svart 27.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2008 Scand Baltic blir ofte omtalt som hytte på sjøen. Sitér dette innlegget Link to post
VHF Svart 27.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2008 Scand Baltic blir ofte omtalt som hytte på sjøen. Personlig er jeg enig med deg,men jeg er kanskje "farget" i mitt syn. Det også andre båter som er fine. Sitér dette innlegget Unnskyld meg er det noen som kan flytte de to yougurtbegerne så jeg får dokke??? Link to post
Roger jo Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Hei roger-jo Har sent deg en IM ang Motiva 39, men i en annen tråd ser jeg at IM tjenesten kanskje har problemer for tiden? Det jeg lurte på er hva slags erfaringer du har med stålbåt generelt og Motiva 39 spesielt. Rolf --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hei! Beklager ikke fulgt med i timen. Får ikke svart på IM det er mere denne. http://www.boatshop24.de/web/en/werften/s/...iva/1537170.htm ser at de ikke har den her nå. http://www.motivayacht.dk/dansk/frame.htm Det ble bygd endel og levert til Norge er var 4 i oslo og noen på vestlandet. treffer en til to hvert år. min er kjøpt skrogferdig og rustet for jordomseling av en lege i Bergen. Alle de ander jeg har møtt er fabrikkbygd. Må snakke sammen , kan masse om Motiva på godt og vont. Kan sende noen bilder hvor? Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.