Jump to content

Bytte av stående rigg

Kaftein ØL

Recommended Posts

Jeg røyk en kordel i noe rufsevær ute i Skagerak i påsken, og innser derfor at det begynner å bli på tide å bytte alle vaiere etter 15 års bruk og ca. 140000 nautiske mil

Er det noen som har erfaringer å dele ang. folk som er flinke på rigg? Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal sette bort hele jobben, men regner med at jeg tar ned masta selv og får et riggfirma til å lage nye vaiere. Har pratet med with og southern cost parts. Fikk forøvrig veldig godt inntrykk av begge, men vil gjerne høre om det er folk her som har brukt andre riggfirmaer i østlandsområdet og hva dere har betalt for disse vaierne

Begge de du omtaler , vet hva de gjør. så få pris av dem fort.

sesongen er rett rundt hjørne, og da drukkner de i arbeide og du havner langt bak i køen.

Så tror jeg også de fleste seilmakerne østenfor kan hjelpe deg å få laget nytt.

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Begge du nevner er dyktige. Vet at Ed på Southern Cross har vanvittig mye å gjøre og derfor ikke er leveringsdyktig. Har ventet alt forlenge på maste beslag fra Sparcraft :headbang:

Ett alternativ er Kjell Inge Heiberg. Heiberg rigg. Holder til i Drøbak leverer til avtalt tid og pris :yesnod: Noe som desverrre er unntaket enn regel i denne bransjen. Du treffer Kjell Inge på 92263444.

Are Eklund har også ry på å være en bra mann.

Lykke til

Ny båt nytt navn, ikke lengre Tigergutt men Onkel Roger.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...