Kaftein ØL Startet 25.Mars.2008 Del på Facebook Startet 25.Mars.2008 Jeg røyk en kordel i noe rufsevær ute i Skagerak i påsken, og innser derfor at det begynner å bli på tide å bytte alle vaiere etter 15 års bruk og ca. 140000 nautiske mil Er det noen som har erfaringer å dele ang. folk som er flinke på rigg? Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal sette bort hele jobben, men regner med at jeg tar ned masta selv og får et riggfirma til å lage nye vaiere. Har pratet med with og southern cost parts. Fikk forøvrig veldig godt inntrykk av begge, men vil gjerne høre om det er folk her som har brukt andre riggfirmaer i østlandsområdet og hva dere har betalt for disse vaierne Sitér dette innlegget Link to post
espej Svart 26.Mars.2008 Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 Prøv og snakk med Seilmaker Eklund AS ved Are 91379783 på Gressvik ved Fr.Stad. Han har utstyr til å presse vaier etc. Er nystartet men har vært hos Elvstrøm i mange år. Kjempedyktig og hyggelig kar. Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 26.Mars.2008 Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 Begge de du omtaler , vet hva de gjør. så få pris av dem fort. sesongen er rett rundt hjørne, og da drukkner de i arbeide og du havner langt bak i køen. Så tror jeg også de fleste seilmakerne østenfor kan hjelpe deg å få laget nytt. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Onkel Roger Svart 26.Mars.2008 Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 Begge du nevner er dyktige. Vet at Ed på Southern Cross har vanvittig mye å gjøre og derfor ikke er leveringsdyktig. Har ventet alt forlenge på maste beslag fra Sparcraft Ett alternativ er Kjell Inge Heiberg. Heiberg rigg. Holder til i Drøbak leverer til avtalt tid og pris Noe som desverrre er unntaket enn regel i denne bransjen. Du treffer Kjell Inge på 92263444. Are Eklund har også ry på å være en bra mann. Lykke til Sitér dette innlegget Ny båt nytt navn, ikke lengre Tigergutt men Onkel Roger. Link to post
Kaftein ØL Svart 26.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 Skal sjekke ut disse tipsene. Pratet med Eklund i dag, men ikke fått noe pris foreløpig, heller ikke fra Ed. Skal ringe han i Drøbak også. Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 27.Mars.2008 Del på Facebook Svart 27.Mars.2008 Kan anbefale Ed på Southern Cross Spars på Blommenholm. Han gjorde en fantastisk jobb for oss ifjor da båten veltet og hele riggen måtte ned og sjekkes. Kan anbefale han på det varmeste. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.