Jump to content

Glødeplugg til Sabb 2H

Wolwerine

Recommended Posts

Hei

Jeg har lest litt på forumet om å montere glødeplugger i en Sabb 2H.

Jeg forstår at orginaler er kjempedyre så jeg kommer til å modifisere noen uorginale plugger.

Er det noen som veit hvilke plugger som er best?

Må pluggen vere like lang som sigarettholderen med sigarett i?Eller kan den vere kortere?

Håper noen kan komme med noen gode tips

Kjempedyre er de vel ikke, koster ca 400,- pr.stk. Men i forhold til Biltema sine til rundt femtilappen er de jo dyre ja... Det er viktig at de er lange nok, og at de er såpass tynne at du kan borre/gjenge opp sigarettholderene for montering av glødepluggene. Og om alt skulle skjære seg og du ødelegger sigarettholderene, så har jeg et ekstra sett liggende :wink: . Ble liggende igjen i verktøykassen da båten ble solgt...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Hei

Ser det er 2H det er snakk om.

Vi har nettop kjøpt glødeplugger frå SABB Motor A/S Bergen

Dei kosta rundt 450kr- men det er kvalitet. :flag:

Eg vil anbefale deg på det sterkaste å kjøpe orginal pluggane, ein invistering som er super :yesnod: for rundt 800kr! :smiley:

Lykke til :cheers:

Norsk motorhistorie --> Still going strong :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...