Nils1 Startet 27.Mars.2008 Del på Facebook Startet 27.Mars.2008 Hei Leser med stor fryd diverse innlegg her nesten daglig Men sliter til tider med å finne igjen interessante innlegg. Er det mulig for meg å lage en slags "sortering" eller prioritering på de innleggene jeg vil følge ? er feks veldig interessert å følge med på alle de modige menn og kvinner som gir seg i kast med å restaurere "gamle" trebåter. Det samme gjelder for "gamle" plastsnekker. Søker jeg på trebåt eller opppussing eller noen annet mer eller mindre fantasifullt så får jeg opp lite matnyttige poster. Hadde jo vært flott om jeg kunne laget med en "mappe" som jeg la inn slike innlegg i og kunne følge de der. Kanskje jeg spør dumt - men spør nå likevel snart er det vår og da blir det mindre PC :-)) Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 27.Mars.2008 Del på Facebook Svart 27.Mars.2008 Høyreklikk på lenken du ønsker å lagre, så får du opp "add to favorites".. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Nils1 Svart 27.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2008 Glupt Takk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.