Arvid_A Startet 28.Mars.2008 Del på Facebook Startet 28.Mars.2008 Hei! Oppå "dashbordet" på båten ligger det nå et løst dekke av en slags nålefilt. Dette begynner å bli litt ”tjafsete og dryssete”. Jeg er derfor på søk etter noe nytt belegg i et eller annet passende stoff. Jeg ser for meg at noe vinylbasert alà litt tykk skottbekledning burde kunne brukes. Jeg har ikke lyst til å lime det fast, men hvis det må til, så tenkte jeg at noen strimler med dobbeltsidig tape kunne gi tilstrekkelig feste. Den flaten hvor det skal ligge, er relativt plan (ref nåværende nålefiltmatte), så kravene til elastisitet er ganske begrensede. Det skal være mulig å legge saker&ting på flata uten at det sklir ned ved første og beste hekkbølge, så belegget bør ikke være for glatt. Bildet nedenfor viser det aktuelle området (foran og på begge sider av luka ned til forkabinen). Er det noen som har egne løsninger eller ideer de vil meddele? Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 28.Mars.2008 Del på Facebook Svart 28.Mars.2008 Jeg bruker god gammeldags "Slingreduk", fåes i mange farger og størrelser. Selges hos tekstil-, båtutstyrs butikker Sitér dette innlegget Link to post
deep diver Svart 28.Mars.2008 Del på Facebook Svart 28.Mars.2008 Jeg har limt på våtroms vegg belegg.... Dette er glatt, men det ser helt og pent ut :-) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 28.Mars.2008 Del på Facebook Svart 28.Mars.2008 Såkalt slingreduk fungeer meget godt. Fåes kjøpt på båtutstyrsbutikker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.