froesak Startet 28.Mars.2008 Del på Facebook Startet 28.Mars.2008 Skal flytte batteriet mitt bak i båten og strekke kabeler frem til ett koblings punkt. Har tenkt og bruke 16mm2 kabel til + og det jeg lurer på er om minus kabelen må være like tykk eller om jeg feks kan bruke 6 eller 8 mm2 til den. Forbruket på strøm er ca 8-10a når alt er i bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 28.Mars.2008 Del på Facebook Svart 28.Mars.2008 (redigert) Ja, fram og tilbake skal alltid være det samme så sant kabellengden er det samme. Jørg Redigert 28.Mars.2008 av Joerg Becker (see edit history) Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
enter4u Svart 29.Mars.2008 Del på Facebook Svart 29.Mars.2008 I den nye Wastki-katalogen er det en enkelt skjema der man finner ut sånt Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 29.Mars.2008 Del på Facebook Svart 29.Mars.2008 Har jo kabelkalkulator her på båtplassen da...... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.