sula-bassana Startet 28.Mars.2008 Del på Facebook Startet 28.Mars.2008 Hvitstripa på en tresnekke mellom lakk/oljet treverk og bunnstoff/smørning bør være hvor bre/tykk? Jeg har valgt 5cm. Noen bredere? Noen smalere? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 29.Mars.2008 Del på Facebook Svart 29.Mars.2008 Jeg praktiserer 4 cm (ca) på Tora. Brukte to strøk hvit Shipolin i fjor. Det stod utrolig bra. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
enter4u Svart 29.Mars.2008 Del på Facebook Svart 29.Mars.2008 Men da syns jeg at sort bunnstoff er veldig fint Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 29.Mars.2008 Del på Facebook Svart 29.Mars.2008 Ikke verst det, men jeg synes mørkeblått er enda finere ............ Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Salt Svart 29.Mars.2008 Del på Facebook Svart 29.Mars.2008 (redigert) Hvitstripa på en tresnekke mellom lakk/oljet treverk og bunnstoff/smørning bør være hvor bre/tykk? Jeg har valgt 5cm. Noen bredere? Noen smalere? Avhenger vel også av lengden på båten? Jeg har ca 5 cm svart stripe mellom hvitmalt fribord og bunnstoffet, 29' skroglengde. Hvis båten er klinkbygd, må man lage gode overganger der vannlinja går fra ett bord til neste, slik at det ser rett ut fra brygga / nabobåten. (redigert: "Hvis båen er klinkbygd" rettet til "Hvis båten er klinkbygd") Redigert 29.Mars.2008 av JanT (see edit history) Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.