nimbuster Startet 30.Mars.2008 Del på Facebook Startet 30.Mars.2008 Jeg sliter med å få tak i slike rustfrie klemmer. Noen som vet hvor jeg kan får tak i dem? Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 30.Mars.2008 Del på Facebook Svart 30.Mars.2008 Vet ikke hvilken dim. du er ut etter, Maritim har for 16/18 mm. Se under kalesjebeslag s.71 i katalogen Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 30.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2008 (redigert) Ser den nå, men ikke helt lik. Mener det er 19 mm jeg skal ha, kanskje 18. Disse var svinedyre, hvis det er stk pris.. Den til vesntre på bildet lå faktisk i monteringssettet til en vannvarmer fra Webasto. Den andre er brukt som klammer rundt en rustfri rekke, til å feste vindskjermen på fb. Redigert 30.Mars.2008 av nimbuster (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 30.Mars.2008 Del på Facebook Svart 30.Mars.2008 Kanskje du kan bruke Biltemas 61-96x? Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 30.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2008 Hvilken side i Biltema-katalogen sikter du til? Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 30.Mars.2008 Del på Facebook Svart 30.Mars.2008 Hvis du skriver 61-964 i søkefeltet på www.biltema.no kommer du til rustfrie gummibelagte klammer. Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 30.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2008 Fint, absolutt et alternativ.....også prismessig. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 30.Mars.2008 Del på Facebook Svart 30.Mars.2008 Slike får du også hos Torshov (dersom det er nærmere) og sannsynligvis i andre butikker med bildeler. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
nimbuster Svart 2.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2008 Biltema sine gummibelagte klammere kan være et alternativ, men de sitter valigvis ikke så godt. De er mer egnet til å feste kabler etc. Dimensjon 25 mm er hva jeg trenger. Ingen som vet hvor jeg kan få tak i slike klemmer som bildet viser? Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 2.April.2008 Del på Facebook Svart 2.April.2008 Hvorfor ikke gå til en blikkinslager? Jeg har fått klippet opp remser med med rustfritt stål fra plater i forskjellige bredder og tykkelser. Sitér dette innlegget Link to post
Batilla Svart 2.April.2008 Del på Facebook Svart 2.April.2008 Det er mulig at de som selger slanger har slikt, f. eks. Mandal Slangeservice, Askim Slangeservice eller Moss slangeservice. Batilla Sitér dette innlegget Link to post
windy26 Svart 2.April.2008 Del på Facebook Svart 2.April.2008 kan du ikke prøve Moss Slangeservice ,dem har det meste , butikken ligger nede ved Moss-Horten ferjene Disse klemmene dine ser ut som dem samme som med gummi armert rundt og brukes til å klammre slanger og kabler mm Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 2.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2008 Takk for gode tips! Skal sjekke med Moss Slangeservice bl.a. De med gummi rundt er mest egnet til kabler etc, fordi de er mykere. Jeg skal bruke klemmene til feste plexiglass på fb, altså på en 25 mm rustfri rekke. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 2.April.2008 Del på Facebook Svart 2.April.2008 Skaffe deg en bit med syrefast plate i riktig tykkelse. Gå til en blikkenslager og få klippet opp noen strimler med riktig bredde. Merke opp, lage kjørnermerker og borre opp. Pusse og avrunde med fil. Bøyes til riktig fasong ved hjelp av et passende rør, noen trestykker og ei skrustikke. Du lager mange slike klammer på en kveld om du er noenlunde fingernem. Går du til et bilverksted eller ei bildelsjappe vil disse trolig ha slike klammer, dog med gummi som du enkelt fjerner. Sitér dette innlegget Link to post
torikk Svart 2.April.2008 Del på Facebook Svart 2.April.2008 Prøv og ta deg en tur til en rørleggerbutikk og hør om de har noe der. Rustfrie/syrefast klammer. Det er ikke umulig at du får noe der. Mvh torikk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.