Zakarine Startet 30.Mars.2008 Del på Facebook Startet 30.Mars.2008 Skal over til USA om noen uker og tenker i denne sammenheng å kjøpe stasjonær VHF der borte. En Raymarine RAY55E koster $223 (ca. 1150,-) der borte og vel tre ganger mer i Norge (Kr. 3720,-). Er det noen "problemer" med slik import ? Tenker ta på spesielt på tekniske og funksjonelle krav ? Veldig fristende..... Sitér dette innlegget Zakarine Link to post
Framtia Svart 30.Mars.2008 Del på Facebook Svart 30.Mars.2008 Det er helt kurrant, og det er mye å spare. Du bør imidlertid få tak i en som er beregnet for Europa (CE-merket) hvis ikke kan du få problemer med å få konsesjon. VHF-fra USA vil normalt ikke ha L1-L3 og F1-F3 kanaler innlagt. Jeg har ved et par anledninger kjøpt på ebay el.l og fått varene levert til hotellet jeg skal bo på, da får du stort sett den laveste prisen. Det er mange andre tråder om det samme her inne, f.eks denne Navman 7110 Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Zakarine Svart 6.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2008 Takk for svaret. Skal sjekke opp dette før jeg eventuelt bestiller. Sitér dette innlegget Zakarine Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.