Havhexa Startet 31.Mars.2008 Del på Facebook Startet 31.Mars.2008 Jeg er plaget av mye groe under kjølen. Der får jeg normalt ikke stoffet når båten er på land. Jeg har en ide om å løfte båten og feste en kobberplate her. Såvidt jeg vet gror det ikke på rent kobber. Kan dere bekrefte dette? Det som plager meg er at dette er en såpass opplagt ide at jeg lurer på hvorfor jeg ikke har hørt om noen andre som gjør det. Fører det til korrosjonsproblemer? Det burde det ikke for kobberplata vil ikke komme i metallisk kontakt med jernkjølen min som er kledd med glassfiberhud. Er problemet å få kobberet til å sitte fast over tid? Jeg har tenkt å lime den med epoxy? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 31.Mars.2008 Del på Facebook Svart 31.Mars.2008 Lim plata på med Tech7 eller tilsvarende. Før i tiden kopperslo man seilskuter for å hindre groe. Det funker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.