Røbekk Startet 2.April.2008 Link til dette innlegget Startet 2.April.2008 Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Vårpuss.Emnetittelen skal fortelle entydig hva emnet handler om. Hvis det er relevant skal produktnavn/modell være med. CAPSLOCK i tittel er forbudt. For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Heisann alle sammen. Jeg er nå i full gang med å pusse/skrape min gode 3båt, og har kommet til et problem med et rart stoff som ser ut som glassfiber eller lignende. Dette er på taket for å forhindre lekkasje, og det er jo en god idé så lenge det er i ett stykke. Her er det sprukket i skøyten, og jeg lurer på følgende. Kan dette males, ev. med hva. Lar det seg lime, sveise eller bare sillikon? Ta en titt på bildene og kom med tips. På forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.April.2008 Link til dette innlegget Svart 2.April.2008 (redigert) Det har sikkert vært sveist en gang i tiden, men jeg tviler på om dette lar seg gjøre igjen. Jeg tror jeg ville brukt hvit Sikaflex eller Tech-7. Rengjør godt, tape langs kantene og legg på en jevn fin stipe. Silikon er ikke noe godt alternativ, den løsner lett samt er ikke overmalbar. Redigert 2.April.2008 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Røbekk Svart 5.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Jasså, det er plast? Fint at moderator vet alt. Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 fint at vi har moderator som rydder opp i forumet, index har rette tipset til deg, røbekk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.