terapi Startet 2.April.2008 Del på Facebook Startet 2.April.2008 Jeg har en masse føtter til rekkesepter, strekkfisker og dekksplater som er demontert for oppskining. Problemet er en masse striper ol. hvis jeg skraper. Alle materialer er i rustfritt. Finnes de noe vidunder middel som løser opp gammel lakk, møkk og annet uhumskheter? Sitér dette innlegget Link to post
fjord 21 dc Svart 2.April.2008 Del på Facebook Svart 2.April.2008 (redigert) Hallo. Mulig det går ann reprin eller noe sånt. Redigert 2.April.2008 av fjord 21 dc (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
seilærn Svart 3.April.2008 Del på Facebook Svart 3.April.2008 (redigert) Autosol! (Vet ikke om den tar lakken, men fastgrodd skitt og rustrenner forsvinner lett) Redigert 3.April.2008 av seilærn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 3.April.2008 Del på Facebook Svart 3.April.2008 Vann og litt kausissoda går også Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
terapi Svart 4.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2008 Takk til Hasla 26, dett ble noe i nærheten av perfekt. Også så lettvint, takk. Sitér dette innlegget Link to post
seilærn Svart 4.April.2008 Del på Facebook Svart 4.April.2008 Har hørt at det går an å bruke kaustisk soda og vann på treverk også, for å fjerne grønske og mose... Stemmer det? Sitér dette innlegget Link to post
terapi Svart 5.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2008 Leste litt om kaustisk soda etter å ha renset mitt rustfrie utstyr. kaustisk soda etser vekk de meste, og det har en blekende effekt på treverk. Ble tidligere brukt til nettopp det å fjerne skitt og å bleke treverk Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 5.April.2008 Del på Facebook Svart 5.April.2008 Bland kaustisk soda og tapet lim til en passende konsistens og du har en helt grei lakk/malings fjerner. Tapet lime gir massen evnen til å kunne smøres utover, OG til at de kan smøres på loddrette flater, for rens av løse deler holder det med kaustisk soda i ei lita plast bøtte/kar . Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.