glalaksen Startet 2.April.2008 Link til dette innlegget Startet 2.April.2008 Hei Har fått i oppdrag å legge ut en liten etterlysning for en kjenning som bruker pensjonistilværelsen til å ta vare på gamle båtmotorer. Han mangler topp og gjerne sylinder til til en to syl 8-11 marna. Han har en god del liggende av gamle motorer og kan evt. bytte evt annet. Noen som kan hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
carmencita Svart 3.April.2008 Link til dette innlegget Svart 3.April.2008 Hei, skal sjekke med en Marnafil kompis om han har en til overs. Er det en K eller en R modell? Mvh, Carmencita Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 3.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2008 Hei Takker for kjapt svar, Vi er 98% sikre på at det er en modell K Sitér dette innlegget Link to post
carmencita Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Hei igjen, snakket med kompisen, den toppen han hadde var selvfølgelig ødelagt, men han henviste meg til en som selger borti Egersund. Hvis du søker på Marna under "motor" på Finn.no, så skulle han ha annonse for en MB10 der. Lim inn linken i exploreren din: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...os=4&tot=12 Mvh, Carmencita Sitér dette innlegget Link to post
Winfried Pirolt Svart 26.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2014 Jeg har bruk for et komplett backlag for en mb10 med fast aksling. Kan noen hjelpe meg? Mvh Winfried Sitér dette innlegget Link to post
GoodWood25 Svart 26.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2014 Har en K motor 8-11 hk komplett uten magnet 2000 kr holder til i mandal Sitér dette innlegget Link to post
Treskolars Svart 26.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2014 Synd det ikke var en R 2 for da kunne jeg ha hjulpet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.