Jump to content

Ny Uttern d55 eller brukt Bella 620 ?

Emmer

Recommended Posts

Hei!

No er eg kommet til at eg skal kjøpe min første båt. Eg har fått eit kjempetilbud på ein Uttern D55 115 Opt. med henger og kartbrikke til kr. 250.000,-(2008 modell) ferdig på fjorden. No lurer eg på om eg skal hive meg på eit slikt tilbud, men det hadde vore greitt å få vite om TS vart fornøyd med valget? Er det andre som har noko positivt eller negativ å fortelle om båten?

Hei Peterka.

Jeg er veldig fornøyd med båten, men dette er min første så jeg har ingenting å sammenligne med.

Har ikke brukt den veldig mye, 25-30 timer i år. Kalesjeløsninga fungerer meget godt, tar ikke lang tid

og den forsvinner helt bak seteryggen. Har ikke sett noe til "løse skruer" og dårlig kvalitet, som nevnt i andre tråder.

Den har som nevnt av Bitteliten, en tendens til å "sladde" litt ved svinger i full fart, men dette er ikke noe en gjør veldig ofte og plager ikke meg.

Jeg synes det er en topp båt, og set ser ut for at du har fått en super pris. Henger inkl. ?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...