Emmer Svart 25.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2008 Hei!No er eg kommet til at eg skal kjøpe min første båt. Eg har fått eit kjempetilbud på ein Uttern D55 115 Opt. med henger og kartbrikke til kr. 250.000,-(2008 modell) ferdig på fjorden. No lurer eg på om eg skal hive meg på eit slikt tilbud, men det hadde vore greitt å få vite om TS vart fornøyd med valget? Er det andre som har noko positivt eller negativ å fortelle om båten? Hei Peterka. Jeg er veldig fornøyd med båten, men dette er min første så jeg har ingenting å sammenligne med. Har ikke brukt den veldig mye, 25-30 timer i år. Kalesjeløsninga fungerer meget godt, tar ikke lang tid og den forsvinner helt bak seteryggen. Har ikke sett noe til "løse skruer" og dårlig kvalitet, som nevnt i andre tråder. Den har som nevnt av Bitteliten, en tendens til å "sladde" litt ved svinger i full fart, men dette er ikke noe en gjør veldig ofte og plager ikke meg. Jeg synes det er en topp båt, og set ser ut for at du har fått en super pris. Henger inkl. ? Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 25.August.2008 Link til dette innlegget Svart 25.August.2008 du kan få kjøpe min bella 620 03mod. med 175 hk evinrude ficht ram 00 mod.pris:260.000,- Hei, det ligger 27 stk. Bella 620 på Finn. Tydelig at det er kjøpers marked for tiden. Sitér dette innlegget Link to post
peterka Svart 25.August.2008 Link til dette innlegget Svart 25.August.2008 Ja, henger er med. Så det er vell dumt å ikkje slå til. Det finnes vell ikkje noko anna i denne prisklassen som kan matche Uttern D55? Noko amerikansk? Var det lurt å gå opp til 115 HK? Sitér dette innlegget Link to post
Emmer Svart 26.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 Trur det er greit å ha 115 Hk. Har ikke prøvd med 90 Hk, men 115 er ikke for mye hvertfall. Stod i valgets kval mellom 90 og 115, glad jeg valgte det siste.. Også med tanke på den dagen den evt skal selges. Synes du har fått en super pris, mye bedre enn hva jeg fikk hvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
peterka Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 Viss du hadde fått bestemt deg på nytt ville du ha gått for Uttern D55 igjen? Sjekket du andre båter i denne klassen eller finnest det ingen i denne størrelse til denne prisen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.