kvast Startet 4.April.2008 Del på Facebook Startet 4.April.2008 (redigert) Hei, Mulig dette er et dumt spørsmål, men jeg forsøker alikevel. På min gamle Yamaha 28hk husker jeg fra gammelt av at bestefar brukte 98 bly. hva skal jeg fylle med? skal jeg ha i blyerstatning i bensinen eller? Redigert 4.April.2008 av kvast (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
rago63 Svart 4.April.2008 Del på Facebook Svart 4.April.2008 (redigert) Nei, denne går på blyfri - som alle 2-taktere. Jeg har alltid kjørt mine på 93 oktan - i dag 95 oktan aldri på såkalt "super". Mener å huske at boka sier minimum 89 oktan RON. Redigert 4.April.2008 av rago63 (see edit history) Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
kvast Svart 4.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2008 takk for svar Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
Arvid_A Svart 4.April.2008 Del på Facebook Svart 4.April.2008 Nei, denne går på blyfri - som alle 2-taktere. Jeg har alltid kjørt mine på 93 oktan - i dag 95 oktan aldri på såkalt "super". Mener å huske at boka sier minimum 89 oktan RON. Støttes! - og 2-taktere har ingen ventiler som trenger "blysmøring", derfor blyfri bensin. Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 4.April.2008 Del på Facebook Svart 4.April.2008 Men litt olje i bensinen liker de Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.