Jump to content

Hva er "Harry" på båt?

enter4u

Recommended Posts

Tenk deg at du sitter på akterdekket og skuer ut over kopier av deg selv..... :crazy:

Da hadde man hatt rikelig med muligheter til å irritere seg over dem... :lol:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

- En "rack" med flertone-horn på targaen og en rad med lilla downlights på utsiden/nedsiden av fenderlisten.

Hornene spilte "Ut Mot Havet" og downligthsa blinket i takt da "fartøyet" brøytet seg gjennom et aftenstille sund en sen midtsommertime.

Jeg synes dette var litt Harry!

Mvh. Strawberry

Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten!

Når vi snakker om harry ting på båten så minnes jeg en krabat som kom inn i Skagen havn sist sommer med en prinsesse på rundt 40 fot, han hadde en en høytaler ute som han kommanderte kjærringen via når de skulle fortøye.. Han snakket også norsk av en eller annen grunn..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

- En "rack" med flertone-horn på targaen og en rad med lilla downlights på utsiden/nedsiden av fenderlisten.

Hornene spilte "Ut Mot Havet" og downligthsa blinket i takt da "fartøyet" brøytet seg gjennom et aftenstille sund en sen midtsommertime.

Jeg synes dette var litt Harry!

Mvh. Strawberry

Eieren må være splitter pine gal, eller ha en fantastisk syk form for humor. Hadde harrykongen Rune Rudberg styrt skuta fra flybridge, kun iført tanga og skipperlue, med 10-15 halvnakne ungpiker spredt rundt på dekk, tror jeg den ultimate harryopplevelsen var sikret for all fremtid. :lol:

Harry kan være mye: Vannscooter på badeplatform, Kjøre elektrisk kalesje opp og ned hele dagen, flytende grillhytte, grilling om bord, Skipperlue sammen med 5 år gammel GANT genser, bauglys, baugpropell på båt under 27 fot, vimpel på VHF antenne, klistremerker (annet enn registreringsnummer og navn til båten), Daycruiser som heter Mathilde, Tresjark som heter Kaptein Sabeltann, kevlarseil på søndagstur med svigermor, faktisk alltid svigermor om bord, hekkbølger, fiske med rosafarget pilk, Når Ålesund slår Brann. (OK det har strengt tatt ikke noe med båtliv å gjøre)

Redigert av Fanafjord (see edit history)

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Kan tenke meg at vi vil få en god peikepinn på hva som er "Harry" når han vannsjøsettet skuta si, blir sikkert en attraksjon på BP treffet i Horten, stå på enter4u

Hehe. Ja da skal dere få oppleve "Harry" Med matchende antrekk også da. Kamuflasjebukse og skjorte :lol: Monterte begge eksosgjennomføringene mine i dag. Og det er Harry på ei snekke :wink:

Er ikke så voldsomt opptatt av hva som er harry, men om det er noe i kategorien "unødvendig", så er små speedbåter i den klassen. Båter du ikke kan dra på tur med, ikke fiske med, ikke seile i stillhet med, ikke frakte noe til hytta med - kort sagt bare leketøy som produserer masse støy. Men for all del, hver sin smak.

Er ikke så voldsomt opptatt av hva som er harry, men om det er noe i kategorien "unødvendig", så er små speedbåter i den klassen. Båter du ikke kan dra på tur med, ikke fiske med, ikke seile i stillhet med, ikke frakte noe til hytta med - kort sagt bare leketøy som produserer masse støy. Men for all del, hver sin smak.

:lol: Tar vi bort alle "unødvendige" båter sitter vi igjen med kun yrkes båter,, og det er Harry det :lol:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...