Frøken Fryd Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Frøken Fryd vimpel Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Synes det hadde vært mer Harry hvis vi alle var like. Tenk deg at du sitter på akterdekket og skuer ut over kopier av deg selv..... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Sydvesten Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Tenk deg at du sitter på akterdekket og skuer ut over kopier av deg selv..... Da hadde man hatt rikelig med muligheter til å irritere seg over dem... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
MaLang Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Med stor fare for å tråkke på tær: Har alltid syntes flybridge er passe- i mangel av en bedre beskrivelse- harry... - MartinL Sitér dette innlegget Link to post
Rotax Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 ...blomsterkasser på rekka ??? (har faktisk observert det noen ganger) Sitér dette innlegget Link to post
VHF Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 (redigert) Dette er en historie jeg er blitt fortalt. Det var engang 2 Scan Baltic lå longside,,så kom en stooor båt med fly han så at det ikke var plass ropte han.... unnskyld meg er det noen som kan flytte de to yougurtbegerne så jeg får dokke!!! Redigert 5.April.2008 av VHF (see edit history) Sitér dette innlegget Unnskyld meg er det noen som kan flytte de to yougurtbegerne så jeg får dokke??? Link to post
strawberry Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 - En "rack" med flertone-horn på targaen og en rad med lilla downlights på utsiden/nedsiden av fenderlisten. Hornene spilte "Ut Mot Havet" og downligthsa blinket i takt da "fartøyet" brøytet seg gjennom et aftenstille sund en sen midtsommertime. Jeg synes dette var litt Harry! Mvh. Strawberry Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
Sydvesten Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Når vi snakker om harry ting på båten så minnes jeg en krabat som kom inn i Skagen havn sist sommer med en prinsesse på rundt 40 fot, han hadde en en høytaler ute som han kommanderte kjærringen via når de skulle fortøye.. Han snakket også norsk av en eller annen grunn.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
tom-ass Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Hahaha! Her dukker det opp mange bra historier! Kom igjen med flere! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
horg Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Kan tenke meg at vi vil få en god peikepinn på hva som er "Harry" når han vannsjøsettet skuta si, blir sikkert en attraksjon på BP treffet i Horten, stå på enter4u Sitér dette innlegget Link to post
gangso Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 flamme lakk er vell "harry" :P uansett om eg sjøl synst de er kult Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
10ta9c Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 - En "rack" med flertone-horn på targaen og en rad med lilla downlights på utsiden/nedsiden av fenderlisten. Hornene spilte "Ut Mot Havet" og downligthsa blinket i takt da "fartøyet" brøytet seg gjennom et aftenstille sund en sen midtsommertime. Jeg synes dette var litt Harry! Mvh. Strawberry Eieren må være splitter pine gal, eller ha en fantastisk syk form for humor. Hadde harrykongen Rune Rudberg styrt skuta fra flybridge, kun iført tanga og skipperlue, med 10-15 halvnakne ungpiker spredt rundt på dekk, tror jeg den ultimate harryopplevelsen var sikret for all fremtid. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
MajorAndy Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Store buketter med plasticblomster? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 DDE på full guffe er harry Vil heller si at det er kriminelt Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Wandalen Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 (redigert) Å ha båt i en by som har et velkommenskilt det står "HÆLLÆWOOD" på er Overkill Harry. Og ikke minst pinlig... he he he Tipper det er flere enn meg i Fr-stad som føler seg litt brydd. Redigert 5.April.2008 av Wandalen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 (redigert) Harry kan være mye: Vannscooter på badeplatform, Kjøre elektrisk kalesje opp og ned hele dagen, flytende grillhytte, grilling om bord, Skipperlue sammen med 5 år gammel GANT genser, bauglys, baugpropell på båt under 27 fot, vimpel på VHF antenne, klistremerker (annet enn registreringsnummer og navn til båten), Daycruiser som heter Mathilde, Tresjark som heter Kaptein Sabeltann, kevlarseil på søndagstur med svigermor, faktisk alltid svigermor om bord, hekkbølger, fiske med rosafarget pilk, Når Ålesund slår Brann. (OK det har strengt tatt ikke noe med båtliv å gjøre) Redigert 5.April.2008 av Fanafjord (see edit history) Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
roesok Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 ...fiske med rosafarget pilk Har forståelse om det står i stil med den rosa genseren. Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
enter4u Svart 5.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Kan tenke meg at vi vil få en god peikepinn på hva som er "Harry" når han vannsjøsettet skuta si, blir sikkert en attraksjon på BP treffet i Horten, stå på enter4u Hehe. Ja da skal dere få oppleve "Harry" Med matchende antrekk også da. Kamuflasjebukse og skjorte Monterte begge eksosgjennomføringene mine i dag. Og det er Harry på ei snekke Sitér dette innlegget Link to post
Kaimor Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Er ikke så voldsomt opptatt av hva som er harry, men om det er noe i kategorien "unødvendig", så er små speedbåter i den klassen. Båter du ikke kan dra på tur med, ikke fiske med, ikke seile i stillhet med, ikke frakte noe til hytta med - kort sagt bare leketøy som produserer masse støy. Men for all del, hver sin smak. Sitér dette innlegget Link to post
Wandalen Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Er ikke så voldsomt opptatt av hva som er harry, men om det er noe i kategorien "unødvendig", så er små speedbåter i den klassen. Båter du ikke kan dra på tur med, ikke fiske med, ikke seile i stillhet med, ikke frakte noe til hytta med - kort sagt bare leketøy som produserer masse støy. Men for all del, hver sin smak. Tar vi bort alle "unødvendige" båter sitter vi igjen med kun yrkes båter,, og det er Harry det Sitér dette innlegget Link to post
FastBoater Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 harry det er når Jeg å kameratene kommer med Interen med 4x18'' høytalere å spiller musikk så mye som det går og neon lyset på fult + Kmpressor horn Sitér dette innlegget Link to post
10ta9c Svart 6.April.2008 Link til dette innlegget Svart 6.April.2008 Når Ålesund slår Brann. (OK det har strengt tatt ikke noe med båtliv å gjøre)Er du ute i båt når dette skjer, ødelegger det båtgleden den dagen Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
roesok Svart 6.April.2008 Link til dette innlegget Svart 6.April.2008 Når Ålesund slår Brann. (OK det har strengt tatt ikke noe med båtliv å gjøre) Jeg synest dette er klart båtrelatert. For spiller ikke Ålesund i orange redningsvester da? Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
enter4u Svart 6.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2008 Jeg synest dette er klart båtrelatert. For spiller ikke Ålesund i orange redningsvester da? Og Brann spiller i røde overlevnings-drakter Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 6.April.2008 Link til dette innlegget Svart 6.April.2008 Å score seks mål og bare vinne 4-2, det er harry det! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.