"Mathilde" Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Mulig? Hva er det? Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 lys! Sitér dette innlegget Link to post
VHF Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Javel, da er jeg Harry for dette har jeg i båten. Sitér dette innlegget Unnskyld meg er det noen som kan flytte de to yougurtbegerne så jeg får dokke??? Link to post
enter4u Svart 11.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Hmmm! Vet ike helt om DET er Harry da....jeg syns ikke det, men man kan selvfølgelig synes det selv Undervannsbelysning på jolle hadde vært Harry Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Oi! Har aldri oppfattet meg selv som Harry, men ved å lese denne tråden er det jo åpenbart at jeg er det? -snip'et bort en masse morro lesing- konge.. så bra skrevet.. lo godt her.. :-) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
trikkern Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Lurer på om det finnes senkesett til båter? Mer harry ville det neppe gå an å få det Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Senkesett har jeg i plastikken, flere kanner bly og ballasttank i forkabin Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 11.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Oki......her er min faste båthabitt Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Hvor har du gjort av hatten, mener du hadde det på Hortenstreffet. Eller husker jeg feil? Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 11.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Hvor har du gjort av hatten, mener du hadde det på Hortenstreffet.Eller husker jeg feil? Denne du mener? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Helt sjef den der da Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 11.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Eller.....helt "Harry" Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Mangler Tråler Sitér dette innlegget Link to post
rolf-eigil Svart 12.April.2008 Link til dette innlegget Svart 12.April.2008 TING FRA BILTEMA I BÅTEN ER HARRY! Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 12.April.2008 Link til dette innlegget Svart 12.April.2008 jeg har kun ting utenpå båten fra biltema jeg... unntatt ledninger og kabelsko. Sitér dette innlegget Link to post
Andy Svart 12.April.2008 Link til dette innlegget Svart 12.April.2008 Helt Harry er man vel først når man ikke vet man er det. Min personlige utgave: østlendingen som ikler seg skipperlue og gammelt tøy når han er på hytta på Sørlandet. Tøffer rundt i sørlandssjekte, som han leier innfødte til å pusse. Har et par av denne sorten på nabohytter... Sitér dette innlegget Link to post
Hekksjø Svart 12.April.2008 Link til dette innlegget Svart 12.April.2008 Med stor fare for å tråkke på tær: Har alltid syntes flybridge er passe- i mangel av en bedre beskrivelse- harry...- MartinL Harry? Tja? Men det er jo blitt så vanlig med FB nå at det vel snart dukker opp en etasje til - highbridge. Det tenker jeg blir tøft, det. Brovinger har vi vel heller ikke sett på fritidsbåter ennå. Det er mange mu- og herligheter, som Mormor sa. Forøvrig var det en gammel sjøens hedersmann fra tvedestrandskanten (ja, det er med liten forbokstav i sånne sammenhenger) som konsekvent kalte FB-båter for melskuffer, har jeg hørt. Nei, er det ikke sånn at harrybegrepet innebærer noe med overdrivelse, da? Eksempel fra landjorden: Utelamper er både praktisk og dekorativt, men når antallet begynner å nærme seg femten ... Hilsen Hekksjø Sitér dette innlegget En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand." Link to post
"Mathilde" Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 TING FRA BILTEMA I BÅTEN ER HARRY! OK? Alt som er billig er Harry. Deler kjøpt i Sverige er Harry.......osv (?) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 (redigert) Er det ikke fra nordmenns svenskehandel begrept "harry" handel dukket opp da... så da er vel alt handlet fra Sverige "harry" da Redigert 13.April.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Mulligan Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 Ja, som Najad, HR, SAAB, Volvo, Nimbus og Comfortina. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 Ja, som Najad, HR, SAAB, Volvo, Nimbus og Comfortina. Ja, listen kan jo utvides med mange solide "Harry båter", som Nord WEST, Storebro,Ryds, Uttern, etc,etc. Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 Ja, som Najad, HR, SAAB, Volvo, Nimbus og Comfortina. Comfortina, absolutt harry ja (Spøk Mulligan......SPØK!!) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 Det finnes båter man trives med og vil identifisere seg med. Og det motsatte. Vi er i ulike stadier av båtlivet. Jeg har hatt hurtiggående båt og ønsker nå et mer sedat liv på sjøen. Lengden på turen betyr svært lite. Tiden der i mot betyr mer. Jeg har ingen båttyper i hodet som jeg vil kalle Harry! Jo kanskje 40 - 50 fotere av den åpne Princess-typen. De bekler gjerne stigtrinn ol. med blått lys når mørket faller på. mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
lassal Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 Javel, da er jeg Harry for dette har jeg i båten. Det er fint å være harry.. Har et par av disse, samt undervannslys på min. Syns det er knalltøft. Hadde LED dioder i rekka på "gamle" båten.. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 Er dette hornet mitt harry? I høst så det slik ut. Dere kan selv tenke dere hvordan det ser ut nå... Men lyden er fremdeles like god.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.