knutza Startet 5.April.2008 Del på Facebook Startet 5.April.2008 Er det noen som vet hvor man kan få tak i rattrekk som passer litt stort ratt? Rattet mitt er i metall men det blir litt kalt å holde i. Jeg har prøvd å surre tau rundt det, men da ble det for tykt. Har prøvd bilrekvisita butikkene, men de har kun trekk som passer til bilratt. Mitt er noe større, 54 cm i diameter. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 5.April.2008 Del på Facebook Svart 5.April.2008 (redigert) Lag det selv, mål rad. på rattet, skjær/klipp til skai eller lær i ønsket lengde o bredde, surr med lærlisser. Alt du trenger kjøper du hos en salmaker, tekstilbutikk......... Hva med selvvulkende styreband, slik som blir brukt på sykkelstyrer (bukkehorn styrer) Redigert 5.April.2008 av horg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 5.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2008 Da fant jeg noe her(via en annen tråd her). Noen som vet om det er noen her i landet som selger slikt? Sitér dette innlegget Link to post
-Matros- Svart 5.April.2008 Del på Facebook Svart 5.April.2008 Har du prøvd med svart teip? eller en annen farge? Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
knutza Svart 5.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2008 Synes ikke det ser så veldig fint ut med tape, kanskje om jeg hadde funnet noe tape som ikke ser så "plastaktig" ut... Sitér dette innlegget Link to post
-Matros- Svart 5.April.2008 Del på Facebook Svart 5.April.2008 ok;) Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.