Jump to content

Co/Tech el.verkøy (erfaring)

power

Recommended Posts

Har 18V og 800W 220 V drill fra Clas Ohlson/Co-Tech til hhv. 498 og 249 kroner. Prisen tatt i betraktning synes jeg begge er knallkjøp. Den oppladbare har jeg hatt noen år nå, og bla. skrudd i 63 feite franske treskruer på 40 mm i "en go" uten av den var helt "trøtt" etterpå. Det er det ikke alle av de som koster 3-4-5-6 ganger så mye som klarer..

Jeg tror en skal se litt an hva en skal bruke verktøyet til.

Jeg kjøpte en slik båndpusser som er avbildet som jeg har brukt til diverse teak arbeid, blandt annet å pusse ned dørk etter natting. Den tok kvelden etter litt hard kjøring en dag. Maskinen virket sterk så det var ingen problemer der, kansje børstene kan byttes. Kjøpte også en eksentersliper derfra og denne var meget dårlig, motor går men ingenting skjer.

Så jeg vil anbefalle de som skal gjøre stort arbeid å holde seg til kjente varemerker.

Guest Avmønstret#

Har også hatt en 18V drill fra Co/Tech i 4 år (en variant med bøyle foran hånda, tror ikke de har den lengre). Den er sterk og rask, men gearet er noe kranglete på min. Må være sikker på at den står ordentlig i gear, eller så bråker den fælt. Dog bare ett 1,3 A batteri, men det er jo standarden på billigdriller.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...