power Startet 6.April.2008 Del på Facebook Startet 6.April.2008 Er det noen som kjenner til Co/Tech el.verkøy ? Kan dette være B&D,Skil eller noe i samme bane eller BT kopi Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 6.April.2008 Del på Facebook Svart 6.April.2008 Har en eksentersliper og en "dremelklon" fra Cotech. Fungerer greitt. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Skvulpen Svart 6.April.2008 Del på Facebook Svart 6.April.2008 Tror dette er et mumbo-jumbo-merke som føres av Clas Ohlson, relativt billig. Ikke dermed sagt at det ikke funker, men det er sannsynligvis Kina-kopier av mer velrenommerte merker. Sitér dette innlegget Link to post
Rune Braadland Svart 6.April.2008 Del på Facebook Svart 6.April.2008 CO=Clas Ohlson... Jeg har en eksentersliper fra Cotech, og den funker fint foreløpig. Virker forholdsvis solid bygget til å være et billigmerke. Kan selvfølgelig ikke uttale meg om hvordan kvaliteten er under skallet. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 6.April.2008 Del på Facebook Svart 6.April.2008 Billig verktøy bør kjøres uten belastning i 5 til 10 minutter for å slite til børstene.Blir gearet varmt bør dette åpnes og fettklatten som ligger der bør fordeles dit den gjør nytte. Gjør man dette vil alt gå så meget bedre. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 6.April.2008 Del på Facebook Svart 6.April.2008 Har 18V og 800W 220 V drill fra Clas Ohlson/Co-Tech til hhv. 498 og 249 kroner. Prisen tatt i betraktning synes jeg begge er knallkjøp. Den oppladbare har jeg hatt noen år nå, og bla. skrudd i 63 feite franske treskruer på 40 mm i "en go" uten av den var helt "trøtt" etterpå. Det er det ikke alle av de som koster 3-4-5-6 ganger så mye som klarer.. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 7.April.2008 Del på Facebook Svart 7.April.2008 Jeg tror en skal se litt an hva en skal bruke verktøyet til. Jeg kjøpte en slik båndpusser som er avbildet som jeg har brukt til diverse teak arbeid, blandt annet å pusse ned dørk etter natting. Den tok kvelden etter litt hard kjøring en dag. Maskinen virket sterk så det var ingen problemer der, kansje børstene kan byttes. Kjøpte også en eksentersliper derfra og denne var meget dårlig, motor går men ingenting skjer. Så jeg vil anbefalle de som skal gjøre stort arbeid å holde seg til kjente varemerker. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 7.April.2008 Del på Facebook Svart 7.April.2008 Har også hatt en 18V drill fra Co/Tech i 4 år (en variant med bøyle foran hånda, tror ikke de har den lengre). Den er sterk og rask, men gearet er noe kranglete på min. Må være sikker på at den står ordentlig i gear, eller så bråker den fælt. Dog bare ett 1,3 A batteri, men det er jo standarden på billigdriller. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.